A+ A A-

اخبار اختصاصی نشریه

تبلیغات هدفمند و جامع در پاکسان برای فروش بیشتر

safavinejad2

تبلیغات هدفمند و جامع در پاکسان برای فروش بیشتر
علی صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان:


✅شرکت پاکسان در همه بخش های تولیدی خود خصوصا محصولات شیمیایی سود آور بوده و توانسته به سود قابل توجهی دست پیدا کند
✅حجم تولید محصولات شوینده و بهداشتی در کشور بالغ بر 1350هزارتن است
✅شرکت پاکسان برندهای نام آشنا و با کیفیتی دارد که هر یک توانسته طی سال ها جای خود را در سبد خانواده ها باز کند
✅عمده فروش پاکسان مربوط به محصولات گلنار، شبنم، سپید، پونه، نسیم و رخشا است
✅این شرکت در صادرات بیشتر با برند برف فعالیت دارد و تلاش می کند جزء برندهای رنکینگ باشد
✅اقدامی که کار مدیران این شرکت را سخت می کند
✅برندهای خارجی بسیاری برای فتح بازار 80میلیونی ایران و 400میلیونی منطقه تلاش می کنند و همین مسئله با توجه به توان رقابتی و تبلیغاتی آنها کار این شرکت را دشوار کرده است
✅باید به فکر بازارهای نو ظهور صادراتی باشیم و با تبلیغات و تولید محصولات جدید توان رقابتی خود را در این بازار پر چالش از دست ندهیم
✅امیدواریم با تبلیغات هدفمند و جامع بتوانیم به فروش بیشتری دست پیدا کنیم و در جنگی تن به تن با رقبا در عرصه بازار وارد شویم
✅باید در این راه از امکانات ابزارهای سیستم پخش محصولات که در اختیارمان است بهره ببریم و با پخش مویرگی بتوانیم نیاز مشتری را برآورده سازیم

ادامه مطلب...

بازار از آن کسی است که تبلیغات هدفمند را طرح ریزی می کند

delshadi

مهندس غلامرضا دلشادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جمع مدیران هلدینگ صنعت شوینده، تبلیغات هدفمند و بازاریابی درست را از بهترین عوامل موفقیت شرکتها در بازار رقابتی امروز عنوان نمود.


 در ابتدای این جلسه مهندس دلشادی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جلسه گفت: در جهان رقابتی امروز تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارد و بازار از آن کسی است که در کنار تولیدات با کیفیت تبلیغات هدفمندی را هم طرح ریزی می کند.

در این جلسه که بیست و پنجم شهریور ماه سال جاری و در شرکت هلدینگ صنعت شوینده و با حضورمدیران عامل و مدیران روابط عمومی شرکتهای زیر مجموعه توسعه صنایع بهشهر، برگزار شد ضمن تبیین جایگاه روابط عمومی ها و نقش سازمانی آنها در افزایش هم افزایی بین بخشی و فرا بخشی در فرایند اطلاع رسانی چالش ها و فرصت های پیش روی سازمان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه مهندس دلشادی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جلسه گفت: در جهان رقابتی امروز تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارد و بازار از آن کسی است که در کنار تولیدات با کیفیت تبلیغات هدفمندی را هم طرح ریزی می کند.

وی ضمن تبریک به مهندس صفوی نژاد برای مسئولیت جدید در سمت مدیرعاملی شرکت پاکسان خاطرنشان کرد: امیدواریم با سابقه درخشانی که در شرکت ساینا داشتید و با صنعت شوینده آشنایی کامل دارید بتوانید موفقیت های بی شماری را برای این مجموعه کسب کنید و در مسئولیت جدیدتان نیز موفق باشید.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در ادامه با اشاره به حضور پر قدرت برندهای خارجی در تبلیغات افزود: باید در تبلیغات به سمت و سویی حرکت کنیم که بتوانیم به اهدافمان در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت دست پیدا کنیم. بازار امروز بسیار رقابتی است و از اقتضائات آن این است که تبلیغاتی جامع و همه سو نگر داشته باشیم.

وی انتشار نشریه و بازتاب عملکرد شرکت بزرگ توسعه صنایع بهشهر را راهی برای بهتر دیده شدن این مجموعه معرفی کرد و یادآور شد: انتشار نشریه ای با حضور و همکاری همه شرکت های زیرمجموعه توسعه صنایع بهشهر می تواند چشم اندازهای جدید تبلیغاتی را برای شرکت ها فراهم کند تا در سایه آن بتوانیم با قدرت بیشتری در عرصه جامعه حاضر شویم و به معرفی دست آوردهای خود بپردازیم.

در ادامه مهندس داراب وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده ضمن خیر مقدم به میهمانان نشست افزود: برگزاری این جلسات راهی برای افزایش تعاملات بین شرکت های زیر مجموعه توسعه صنایع بهشهر است و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی به انسجام و تعامل دست پیدا کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم و با نقش موثری که روابط عمومی ها ایفا می کنند کارهای مهم و بزرگی را صورت دهیم.

در این نشست مهندس علی صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان نیز با اشاره به جایگاه شرکت پاکسان در بین شرکت های تولیدکننده محصولات بهداشتی گفت: شرکت پاکسان در همه بخش های تولیدی خود خصوصا محصولات شیمیایی سود آور بوده و توانسته به سود قابل توجهی دست پیدا کند.

وی حجم تولید محصولات شوینده و بهداشتی در کشور را بالغ بر 1350هزارتن عنوان کرد و افزود: شرکت پاکسان برندهای نام آشنا و با کیفیتی دارد که هر یک توانسته طی سال ها جای خود را در سبد خانواده ها باز کند و عمده فروش ما مربوط به محصولات گلنار، شبنم، سپید، پونه، نسیمو رخشا است. در صادرات نیز بیشتر با برند برف فعالیت داریم و تلاش می کنیم جزء برندهای رنکینگ باشیم و این کار ما را سخت می کند.

مدیرعامل شرکت پاکسان در ادامه ضمن اشاره به بازار رقابتی ایران و منطقه و جذابیت آن برای برندهای خارجی و بین المللی خاطرنشان کرد: برندهای خارجی بسیاری برای فتح بازار 80میلیونی ایران و 400میلیونی منطقه تلاش می کنند و همین مسئله با توجه به توان رقابتی و تبلیغاتی آنها کار ما را دشوار کرده چرا که باید به فکر بازارهای نو ظهور صادراتی باشیم و با تبلیغات و تولید محصولات جدید توان رقابتی خود را در این بازار پر چالش از دست ندهیم.

وی در خاتمه به تبلیغات به عنوان یک ابزار اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تبلیغات هدفمند و جامع بتوانیم به فروش بیشتری دست پیدا کنیم و در جنگی تن به تن با رقبا در عرصه بازار وارد شویم ضمن اینکه باید در این راه از امکانات ابزارهای سیستم پخش محصولات که در اختیارمان است بهره ببریم و با پخش مویرگی بتوانیم نیاز مشتری را برآورده سازیم.

در ادامه این نشست دکتر معین زاد معاونت برنامه ریزی توسعه صنایع بهشهر به اقدامات انجام شده برای انتشار نشریه اشاره کرد و گفت: نشریه"فرتاک"با چشم انداز صنعت در خانواده بزرگ توسعه صنایع بهشهر تولید خواهد شد و در این زمینه همه مدیران روابط‌عمومی شرکت های تابعه این هلدینگ باید با حضور اثربخش خود نقش جدی را ایفا کنند تا روند تولید و انتشار نشریه فرتاک در هر شماره با یک رشد سعودی قابل توجه همراه باشد.

وی به تقسیم بندی حوزه ها اشاره کرد و در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم به زودی اولین شماره نشریه فرتاک را منتشر کنیم و همه شرکت های زیرمجموعه توسعه صنایع بهشهر بتوانند در این نشریه سهم به سزایی داشته باشند.

ادامه مطلب...

راه دستیابی به تولید 7.5 میلیون تن فولاد مذاب در فولاد مبارکه هموار شد

n00040160 b

با پایان یافتن انجام اصلاحات اساسی بر روی کوره های ۳ و ۴ واحد فولادسازی فولاد مبارکه، مسیر دستیابی به تولید 7.5 میلیون تن فولاد مذاب و تولید 7.2  میلیون تن اسلب در کوره های قوس الکتریکی و ریخته گری مداوم این شرکت هموار شد.

ادامه مطلب...

دولت به پشتوانۀ صنایعی همچون فولاد مبارکه از واردات جلوگیری کند

xIMG21235172 320x227.jpg.pagespeed.ic.Z2lciNCQBS

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان با بیان اینکه محصولات فولاد مبارکه با کیفیت تر و با قیـــمت تمام شــــدۀ کــــمتر از نمونه های مشابه خارجی است، گفت: دولت به پشتوانۀ صنایعی همچون فولاد مبارکه از واردات جلوگیری کند.

ادامه مطلب...

فولاد مبارکه بازدهی ۴۳ درصدی را عاید سهامداران خود کرد

n00037141 t 600x325

سهام فولاد مبارکۀ اصفهان که در سال ۹۵ بازدهی ۴ درصدی را کسب کرده بود، از ابتدای سال جاری تا پیش از معاملات منتهی به ۱۹ شهریورماه، بازدهی ۴۳ درصدی را عاید سهامداران خود کرده است.


این مطلب را امــیرحسین نادری معـــاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان، مطرح کرد و در ادامه درخصوص تأثیر افزایش قیمت جهانی الکترود گرافیتی بر سودآوری شرکت بیان کرد: برای تولید هر تن فولاد به روش قوس الکتریکی حدود ۲ کیلوگرم الکترود گرافیتی به کار میرود. رشد قیمت الکترود گرافیتی در ماههای اخیر بر افزایش بهای تمام شدۀ تولید محصول مؤثر است؛ اما این افزایش بهای تمام شده در حدی نبوده که موجب نگرانی شود. در دسترس نبودن الکترود گرافیتی میتواند نگرانی هایی در پی داشته باشد؛ ولی فعلا مشکلی برای تأمین الکترود گرافیتی وجود ندارد.

این در حالی است که فولاد مبارکۀ اصفهان طرح توسعه ای برای تولید الکترود گرافیتی در دست اجرا دارد که تقریبا ۲ سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید. پس از بهره برداری از این طرح، بخشی از نیاز شرکت به این محصول تأمین خواهد شد.

بودجۀ سال ۹۷ با توجه به رشد کمی و کیفی محصولات تدوین میشود

نادری دربارۀ پتانسیل های فولاد مبارکه و بودجۀ سال آتی این شرکت گفت: با توجه به بهره برداری از چند طرح توسعۀ فولاد مبارکه در سال آینده، بودجۀ سال ۹۷ با در نظر گرفتن رشد کمی و کیفی محصولات تدوین خواهد شد. به لحاظ حجمی بیش از ۷٫۵ میلیون تن محصول تولید خواهیم کرد؛ اما نکتۀ قابل تأمل آن است که طرح های توسعۀ فولاد مبارکه هم به منظور افزایش ظرفیت کمی و هم برای ارتقای کیفی محصول است. هرچه کیفیت محصولات تولیدی بهبود یابد، حاشیۀ سود محصول افزایش خواهد یافت؛ ضمن اینکه تأمین نیاز بازار تسهیل خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت تداوم وضعیت رو به رشد در بازارهای جهانی، سال آینده از بهترین سالهای فولاد خواهد بود؛ به نحوی که هم در حوزۀ سودآوری و هم در حوزۀ سرمایه گذاری موقعیت مناسبی خواهیم داشت.

سبد سهام پرارزش فولاد مبارکه

همچنین شرکت فولاد مبارکه از پرتفوی بورسی مطلوبی شامل «ومعادن»، «هرمز»، «کگل»، «کچاد»، «وتوکا» و... برخوردار بوده است و به نظر میرسد در سال ۹۷ بابت سود سرمایه گذاری ها، سودآوری «فولاد» نیز رشد کند.

ادامه مطلب...

نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و الگوهای داخلی

renault clio saipa

گروه خودروسازی سایپا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در ارتباط با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در سال 94 به خوبی استفاده کرد و با این اقدام خود که پایانی بود بر بحران گروه خودروسازی سایپا؛ نشان داد که مدیریت یعنی: استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی.


تاکنون، تعاریف متعددی برای مدیریت ارائه شده است. برخی از مهم‌ترین تعاریفی که ارائه شده، به قرار زیر است:

   - هنر انجام امور بوسیله دیگران
   -  فرایندی که طی آن تصمیم‌گیری در سازمان‌ها صورت می‌پذیرد
   -   انجام وظایف برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی و کنترل
   - علم و هنر هماهنگی کوشش‌ها و مساعی اعضای سازمان و استفاده از منابع برای نیل به اهداف سازمانی
   - بازی کردن نقش رهبر، منبع اطلاعاتی، تصمیم‌گیرنده و رابط برای اعضای سازمان

اما آیا می‌توانیم تعریف دیگری هم بر تعاریف موجود از مدیریت بی‌افزایم؟ به گمانم پاسخ این سوال آرای باشد. چرا که یکی از نکات بسیار مهم در مدیریت هر سازمانی آشنایی با قوانین و استفاده کامل از تمام ظرفیت‌های قانونی است. بنابراین هر در کنار تمام تعاریف کلاسیک فوق می‌توانیم بگوییم که مدیریت یعنی: استفاده از ظرفیت‌های قانونی. البته شاید بهتر باشد که بگوییم تکنیک استفاده از ظرفیت‌های قانونی زمانی بیشتر به کار می‌آید که سازمان یا شرکتی به بحران خورده باشد. تا پیش از حضور بحران عمدتاً امور سازمان‌ها بر مدار قبلی خود می‌چرخد؛ اما با وقوع بحران مدیری می‌تواند به سلامت از آن بجهد که تسلط کافی بر ظرفیت‌های قانونی داشته باشد. تجربه و تعقیب رد پای چنین مدیری در عبور از بحران می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد.

می‌دانیم که در صنایع مختلف و در بخش‌های گوناگون برخی از شرکت‌ها تجارب و موفقیت‌های مناسبی را داشتند که سایر شرکت‌ها می‌توانند با کمترین درجه از آزمایش و خطا و پرداخت هزینه گزاف تجربه مستقیم، از آنها استفاده نمایند در این حالت کاهش بهای تمام شده و افزایش سرعت تطابق با شرایط اتفاق می‌افتد و موجبات ارتقاء همه جانبه و متوازن بسیاری از شرکت‌ها فراهم خواهد شد.

به‌عنوان مثال تجارب چند سال اخیر گروه خودروسازی سایپا در زمینه‌ی اصلاح ساختار مالی، توسعه محصول یا خدمات، تامین مالی، انتشار اوراق مرابحه و صکوک، جذب مشارکت خارجی و ... می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از شرکت‌های دیگر باشد که آنها نیز در همین حوزه‌ها دچار مشکلات عمده‌ای هستند. در چنین شرایطی ورود وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایجاد مکانیزم مناسب در جهت انتقال این تجارب و موفقیت‌ها در قالب مدل‌ها و الگوها، نقش اساسی در رشد و ارتقاء شرکت‌های مختلف خواهد داشت.

نمونه بارز چنین تعاملی در هفتادمین «نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» به منصه ظهور رسید. در این جلسه که با حضور دکتر کرباسیان وزیر محترم اقتصاد و دارایی, رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران, رئیس اتاق تعاون ایران, روسای کمسیون‌های اقتصادی مجلس, مسوولان بانک مرکزی, رئیس سازمان مالیاتی کشور, اعضای شورا و فعالان بازار سرمایه تشکیل شده بود, به نتایجی دست یافتند.

از جمله اینکه پیگیری مصوبه شصت و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص "اعتراض به اجرای حکم ماده 46 قانون رفع موانع تولید" و پیشنهادهای اصلاح آن و نیز پیگیری مصوبه شصت و چهارمین نشست شورا در خصوص "موضوع تعلق مالیات بر افزایش بهای ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌های اشخاص حقوقی" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است که در شصت و چهارمین نشست شورا «بررسی تعلق مالیات بر افزایش بهای ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌های اشخاص حقوقی، موضوع حکم ماده 10 آیین نامه اجرایی تبصره 1 ماده 149 اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1395» در دستور کار شورا قرار گرفت و مقرر گردید که: «به منظور تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به اشخاصی که به واسطه عواملی غیر از مدیریت اعم از تحریم‌ها یا تغییرات نرخ ارز، فرایند کسب و کار آنها با زیان انباشته مواجه شده است و مشمول ماده 141 قانون تجارت شده‌اند و از کفایت سرمایه جهت اخذ تسهیلات برخوردار نمی‌باشند و پیشتر با استفاده از امکان تجدید ارزیابی، اقدام به افزایش سرمایه می‌نمودند، موضوع ثبت حسابداری تجدید ارزیابی دارایی‌ها به نحویکه استانداردهای حسابداری رعایت گردد، دبیرخانه شورای گفت‌وگو ظرف مدت دو هفته، اقدام به برگزاری کارگروه کارشناسی با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دستگاه‌های مربوطه همچون سازمان امور مالیاتی، سازمان حسابرسی، سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نماید.»

گروه سایپا و استفاده از فرصت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی:

طبق ماده 149 تبصره یک اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم اجرای برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تا پایان سال 94 معاف از مالیات بر درآمد می‌شدند. بنابراین در سال 94 از ۱۵۳ شرکتی که افزایش سرمایه داده‌اند، ۴۹ شرکت فرابورسی و مابقی بورسی بودند که در این میان افزایش سرمایه ۲۲ شرکت بالغ بر ۴/ ۵ هزار میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها بوده است. این شرکت‌ها شامل سایپا، زامیاد، سایپا آذین، بانک پارسیان، بانک شهر، داروسازی کوثر، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، صنایع ریخته‌گری ایران، بیمه میهن، کارخانه‌های مخابراتی ایران، تامین ماسه ریخته‌گری، سیمان دورود، شهد (قند خوی)، صنایع شیمیایی فارس، چرخشگر، لبنیات پاستوریزه پاک، قند لرستان، نورد آلومینیوم و بیمه سینا است.

هر چه بود گروه خودروسازی سایپا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در ارتباط با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در سال 94 به خوبی استفاده کرد و با این اقدام خود که پایانی بود بر بحران گروه خودروسازی سایپا؛ نشان داد که مدیریت یعنی: استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی.

ادامه مطلب...

Visit the best review site bbetting.co.uk for Bet365 site.