از تولید و تحویل بالاتر از ظرفیت تا رشد صادرات در سیمان سفید/ سیمان ساوه ؛ شاگرد اول هلدینگ فارس خوزستان با کسب عملکردی بی نظیر
از تولید و تحویل بالاتر از ظرفیت تا رشد صادرات در سیمان سفید/ سیمان ساوه ؛ شاگرد اول هلدینگ فارس خوزستان با کسب عملکردی بی نظیر

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  سیمان ساوه (سهامی‌عام) مورخ 1403.02.30 در محل شرکت بین المللی بازرسی کالای تجارتی بین المللی تشکیل گردید. در این مجمع که با حضور 74.2 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  سیمان ساوه (سهامی‌عام) مورخ 1403.02.30 در محل شرکت بین المللی بازرسی کالای تجارتی بین المللی تشکیل گردید.

در این مجمع که با حضور 74.2 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای رحمتی پور بود، که آقای بهشتی و خانم سماواتی در مقام نظار اول و دوم و آقای زهره بندیان به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

شرکت سیمان ساوه
شرکت سیمان ساوه زیر مجموعه هلدینگ فارس و خوزستان در آذر ماه 1367 با احداث یک کارخانه تولید سیمان سفید به ظرفیت 500 تن در روز تاسیس گردید و با اجرای طرح توسعه در حال حاضر ظرفیت آن به 1000 تن در روز رسیده است. تکنولوژی به کار رفته در مجموعه کارخانه تولید سیمان سفید از Societe Des Climments Francise اخذ شده است این تکنولوژی بر اساس تولید به روش “تر” می باشد و استفاده از آن برای تولید سیمان، باعث افزایش درجه سفیدی بالای 91�و افزایش مقاومت مکانیکی آن است.
کارخانه سیمان خاکستری ساوه در خرداد ماه 1386  با دو خط تولید به ظرفیت کلی 7200 تن کلینکر در روز و با تکنولوژی شرکت FLSmith کشور دانمارک ، به بهره برداری رسید.

سیمان خاکستری
در سال 1386 کارخانه سیمان خاکستری به ظرفیت 7500 تن در روز و با تکنولوژی تولید به روش “خشک” راه اندازی شد لازم به ذکر است که خط تولید سیمان خاکستری این شرکت توسط FLSmith کشور دانمارک طراحی و نصب گردیده است.تولیدات و محصولات این شرکت تاکنون به بیش از ۲۰ کشور دنیا صادر شده و شرکت دارای گواهینامه های معتبر ذیل می باشد.

محصولات
سیمان سفید ساوه
کارخانه سیمان  سفید ساوه در آذر ماه 1367 به ظرفیت 500 تن در روز تاسیس گردید و با اجرای طرح توسعه در حال حاضر ظرفیت آن به 1000 تن در روز رسیده است. تکنولوژی به کار رفته در مجموعه کارخانه تولید سیمان سفید از Societe Des Climments Francise اخذ شده است این تکنولوژی بر اساس تولید به روش “تر” می باشد و استفاده از آن برای تولید سیمان، باعث افزایش درجه سفیدی بالای 91�و افزایش مقاومت مکانیکی آن است.  خط تولید سیمان سفید توسط شرکت FCB فرانسه طراحی و نصب گردیده است.

اهداف یک مجموعه نشانگر بلند نظری مدیران مجموعه می باشد.
ما در سیمان ساوه با داشتن نقشه راهبردی و اهداف مشخص همواره
در تلاشیم که با جلب رضایت مشتریان و ارائه  بهترین کیفیت در محصولات
در مسیر اهداف مجموعه قدم برداریم

دریافت گواهی نامه های معتبر داخلی از جمله استاندارد ملی ایران و تایید صلاحیت از مرکزملی تائید صلاحیت ایران NACI، در کنار گواهینامه های بین المللی ISO ،IAS و PCT گواه بر کیفیت محصولات سیمان ساوه می باشد.

شرکت سیمان ساوه زیر مجموعه هلدینگ فارس و خوزستان در آذر ماه ۱۳۶۷ با احداث یک کارخانه تولید سیمان سفید به ظرفیت ۵۰۰ تن در روز تاسیس گردید و با اجرای طرح توسعه در حال حاضر ظرفیت آن به ۱۰۰۰ تن در روز رسیده است. بعد از گذشت زمان کارخانه سیمان خاکستری ساوه در خرداد ماه ۱۳۸۶ با دو خط تولید به ظرفیت کلی ۷۲۰۰ تن کلینکر در روز به بهره برداری رسید.و امید داریم همچون گذشته، شرکت “سیمان ساوه” با تلاش و اراده سخت کوشانه همیشگی کلیه همکاران عزیزم و مانند تلاش‌های سالهای قبل، شرکت را به پیش بریم و نقشی در جهش تولید، توسعه و اشتغال ملی کشور عزیزمان داشته باشیم.
اینجانب نیز بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ سیمان ساوه دستان پرمهر یکایک شما مجاهدان اقتصادی را خواهم بوسید و دربرابر زحمات خالصانه‌تان سرتعظیم فرود‌‌‌خواهد آورد.

 

مجمع در حال برگزاری است

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه و سایت»