افزایش سهم فروش اینترنتی، سیاست اصلی ما در کاهش تورم قیمت لاستیک قرار می‌گیرد
افزایش سهم فروش اینترنتی، سیاست اصلی ما در کاهش تورم قیمت لاستیک قرار می‌گیرد

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بازدید سرزده از دفتر مرکزی شرکت لاستیک بارز گفت: در حال بررسی برای تحویل آسان لاستیک به بازنشستگان تامین اجتماعی به قیمت مناسب هستیم. به گزارش اقتصاد و بیمه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه تعدادی از معاونین خود بصورت سرزده از دفتر […]

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بازدید سرزده از دفتر مرکزی شرکت لاستیک بارز گفت: در حال بررسی برای تحویل آسان لاستیک به بازنشستگان تامین اجتماعی به قیمت مناسب هستیم.

به گزارش اقتصاد و بیمه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه تعدادی از معاونین خود بصورت سرزده از دفتر مرکزی شرکت لاستیک بارز در تهران بازدید کرد .

مدیرعامل شستا در این بازدید با اشاره به شعار سال گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما باید تحقق شعار سال در مهار تورم و رشد تولید باشد. ما مستقیما از دل مردم هستیم و مستقیما با سفره زندگی مردم ارتباط داریم . لذا باید به عنوان مدعی از سمت مردم تلاش خود را برای کاهش التهابات بازار و مهار تورم به کار بندیم .

وی افزود : ناظر به شعار سال باید در حوزه لاستیک نیز کاهش تورم صورت پذیرد . باید شفافیت کامل در این حوزه وجود داشته باشد. افزایش تولید، ایجاد سرمایه‌گذاری ها و تمام فعالیت های ما باید به کاهش تورم در محصولات منجر شود.

بازیان با اشاره به وجود التهاب در بازار لاستیک اظهار داشت: باید به کاهش التهاب بازار کمک کنید . تحول در فرایند ها و ساختار و افزایش حجم فروش اینترنتی باید در دستور کار قرارگیرد . اینکه مردم مطمئن باشند لاستیک مورد نیاز را می‌توانند به راحتی با قیمت مناسب، اختیار کنند موجب کاهش التهاب می شود . این تحول را باید باور داشته و به سوی آن پیش بروید.

وی با اشاره به لزوم اصلاح ساختار اداری در مجموعه ها افزود: استفاده درست و بهینه از منابع انسانی باید سرلوحه مدیران باشد . می شود با نگاه صحیح و مدبرانه به مسیر انجام فعالیت ها، بهره وری ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: مهم است دفاتر شرکت ها جمع آوری و به محل کارخانه ها منتقل شود. اصلاح ساختار و چابک سازی قطعا به نفع مجموعه خواهد بود .

مدیرعامل شستا با اشاره به اهمیت توجه به تحول در فرایند ها گفت: راهبردی که ما دنبال می کنیم و از مجموعه می خواهیم، شامل افزایش تولید، کاهش تورم است. باید با نگاه تنظیم بازار گزاره ها را تحلیل و ابعاد آن را مشخص کنید و  براساس راهبردهای تعیین شده حرکت کنید.

جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز در این دیدار با اشاره به افزایش سهم فروش مستقیم و فروش اینترنتی بارز گفت: ۱۱ درصد فروش تایرهای بارز به صورت اینترنتی صورت می پذیرد . با ایجاد بستر لازم در تلاش هستیم این میزان را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز بخشی از جامعه نگاه سرمایه ای به تایر دارند. بنابر آمار، امروز نیاز کشور مصرف ۲۰ میلیون تایر است اما ۳۰ میلیون تایر وارد بازار می شود . آزاد نبودن قیمت ها یکی از دلایل التهاب بازار تایر در کشور است . بخشی خصوصی این التهاب را دوست دارد. می توانیم با یک برنامه راهبردی اقدامات خوبی در جهت کاهش التهاب و کاهش تورم داشته باشیم.

مديرعامل گروه صنعتی بارز با ارائه گزارشات مالی با اشاره به افزایش سود در گروه صنعتی بارز گفت: با تغییر در مواد اولیه، رشد تولید و بهبود کیفیت ها توانستیم بخش قابل توجهی سود شناسایی کنیم . همچنین سامان دهی خرید مواد اولیه و بهبود پروسه ها در تولید از دلایل دیگر سودآوری در بارز است.

وی با اشاره به توجه به ایده های دانش بنیان در بارز تشریح کرد: یکی از پروژه های دانش بنیان که در مجموعه دنبال میکنیم استفاده از پرتودهی هسته ای و تولید تایرهای باکیفیت است که اجرایی شدن آن قطعا سودآوری قابل توجه برای مجموعه خواهد داشت.

میرزایی افزود: بهبود و افزایش فروش اینترنتی ، ساماندهی دفاتر ، ارائه محصولات با کیفیت، افزایش بهره‌وری و افزایش شفافیت در دستورکار گروه صنعتی بارز قراردارد.

وی همچنین با اشاره به ارائه لاستیک به صورت ویژه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در همکاری با سازمان تامین اجتماعی برنامه تحویل تایرهای سواری به بازنشستگان این سازمان در حال انجام است.

بازدید از دفتر مرکزی گروه صنعتی بارز با دیدار و گفت و گوی مستقیم مدیرعامل شستا با کارمندان این مجموعه همراه بود.

شایسته ذکر است گروه صنعتی بارز از زیرمجموعه های هلدینگ نفت،گاز و پتروشیمی تامین، تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) میباشد .