افزایش 37 درصدی سود خالص  شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
 افزایش 37 درصدی سود خالص  شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه این شرکت از افزایش سود خالص و سرمایه وامید خبر داد.

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه این شرکت از افزایش ۳۷ درصدی سود خالص شرکت اصلی نسبت به سال مالی و شروع فرایند افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۹۶ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال به ۱۸۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصاد و بیمه، دکتر صالح آبادی همچنین بازارگردانی موثر سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و شرکت‌های سرمایه‌پذیر در راستای حفظ منافع سهامداران خرد و عملیاتی کردن الزامات سازمان بورس را از اقدامات مهم انجام شده توسط این شرکت برشمرد.

درخشش گروه سرمایه گذاری امید در حوزه های نفت و آهن اسفنجی
دکتر صالح آبادی در مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با اشاره به اهمیت فعالیت این شرکت در حوزه های آهن اسفنجی و نفت گفت: بهره برداری از طرح های آهن اسفنجی و مس کاتد شرکت کاوند نهان زمین و آماده سازی مراحل نفت گیری از  دایک ۵ پروژه نفت خام جاسک شرکت پترو امید آسیا از اقدامات مهم انجام شده توسط شرکتهای فرعی و وابسته هلدینگ سرمایه گذاری امید است.

افزایش ۲۷۶ درصدی ارزش عرضه محصولات معدنی و صنعتی شرکت های گروه امید در بورس کالا

سه شرکت چادرملو، گل گهر و گهر زمین از افزایش ۴۲۸ درصدی حجم و ۲۷۶ درصدی ارزش عرضه محصولات معدنی و صنعتی در بورس کالا برخوردار شدند.
بر اساس آمار مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید مجموع حجم معاملات این سه شرکت از ۲ میلیون و ۹۳۵ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۵ میلیون و ۵۰۳ هزار تن در سال ۱۴۰۱ رسیده و مجموع ارزش معامله این شرکت ها نیز از ۱۵۶ هزار و ۹۱۷ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۵ هزار و ۹۸۱ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

عملکرد درخشان شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در بهره‌برداری از پروژه ها

بر اساس اطلاعات منتشر شده در مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید این شرکت در بهره‌برداری از پروژه های مهم و کلیدی عملکرد مطلوبی داشته است. افتتاح کارخانه کنسانتره خط ۳ شرکت سنگ آهن گهر زمین در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنعت فولاد و پایداری زنجیره تامین کشور در سیرجان با ظرفیت ۲ میلیون تن و سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال،احداث کارخانه بریکت سرد آهن به روش کوره تونلی در شرکت کاوند نهان زمین در راستای ایجاد اشتغال و توسعه در منطقه راور کرمان با ظرفیت ۷۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری  ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ۱۱ میلیون یورو برخی از پروژه های مهم به بهره برداری رسیده در مجموعه شرکت امید است .

احداث کارخانه تولید مس کاتد به روش لیچینگ در قزاقستان در راستای سرمایه‌گذاری فرامرزی با ظرفیت ۵ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال وطرح افزایش ظرفیت خط دو شرکت سیمان هرمزگان در راستای محرومیت زدایی در بندرخمیر به ظرفیت ۱۵۰ هزار تن از سایر پروژه های به بهره برداری رسیده هلدینگ امید است.

افزایش ۳۷ درصدی سود هر سهم شرکت اصلی گروه سرمایه گذاری امید در سال ۱۴۰۱

بر اساس آمار منتشر شده در مجمع عمومی و فوق العاده شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، این شرکت در سال ۱۴۰۱ از افزایش ۳۷ درصدی سود هر سهم شرکت اصلی نسبت به سال مالی ۱۴۰۰ برخوردار شده است.

پس از گزارش عملکرد هیئت مدیره مربوط به سال مالی منتهی به دیماه ۱۴۰۱ و نظر حسابرس و بازرس قانونی صورتهای مالی شرکت سرمایه گذاری امید تصویب و با پیشنهاد هیئت مدیره مقرر شد از ۱۸۸۳ ریال سود خالص محقق شده هر سهم، ۱۵۰۰ ریال معادل ۸۰ درصد توزیع شود.