بازدید از شرکتهای تابعه در استان گیلان
بازدید از شرکتهای تابعه در استان گیلان

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی:   بازدید گروهی مدیران و کارکنان شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از شرکتهای تابعه در آبان ماه 1402  با هدف آشنایی کارکنان از شرکت های فعال در حوزه ریسندگی و بافندگی برگزار گردید. در این بازدید مسئولین محترم شرکتهای ریسندگی خاور، ریسندگی و بافندگی فومنات […]

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی:   بازدید گروهی مدیران و کارکنان شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از شرکتهای تابعه در آبان ماه 1402  با هدف آشنایی کارکنان از شرکت های فعال در حوزه ریسندگی و بافندگی برگزار گردید.

در این بازدید مسئولین محترم شرکتهای ریسندگی خاور، ریسندگی و بافندگی فومنات و ریسندگی پوشش ضمن خوشامدگویی به بازدیدکنندگان و معرفی شرکت،  در خصوص فرآیند تولید در صنایع ریسندگی و بافندگی و تجهیزات و ماشین آلات موجود در  سایت کارخانه و معرفی محصولات  توضیحاتی ارائه و نتایج حاصل از اصلاحات انجام شده در ساختار فنی شرکت های موصوف را به سمع و نظر  بازدید کنندگان رساندند.

براساس مشاهدات عینی و نظر بازدیدگان اصلاحات انجام شده در ساختار فنی و مالی شرکتهای موصوف رشد چشمگیر و قابل اعتنایی داشته است.

 که به برخی از آنها می توان به تجهیز و راه اندازی خط تولید بافندگی شرکت صنایع پوشش و راه اندازی سالن دوخت و دوز  و فروشگاه دائمی محصولات نساجی پوشش، بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، افزایش تولید، راه اندازی پروژه زراعت چوب، احیا دستگاهها موجود در شرکت فومنات و همچنین  نظم و انضباط و ساختار اجرایی شرکت ریسندگی خاوربه همراه مدیریت بهره ورانه اشاره نمود.