بازدید سفیر عربستان از غرفه پتروشیمی مارون
بازدید سفیر عربستان از غرفه پتروشیمی مارون

اقتصاد و بیمه- سفیر عربستان از غرفه پتروشیمی مارون در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد. به گزارش اقتصاد و بیمه، عبدالله بن سعود العنزی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در غرفه شرکت پتروشیمی مارون، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: به دلیل فرصت کم، فرصت حضور […]

اقتصاد و بیمه- سفیر عربستان از غرفه پتروشیمی مارون در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد و بیمه، عبدالله بن سعود العنزی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در غرفه شرکت پتروشیمی مارون، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: به دلیل فرصت کم، فرصت حضور شرکت‌های عربستانی فراهم نشد. خیلی خوشحال هستیم که شرکت‌های پیشرو و پیشران ایرانی را می ببینم. البته این که چنین پیشرفتی را در ایران ببینیم جای تعجب نداشت.

وی ضمن تشکر از وزارت امور خارجه برای همکاری میان دو کشور، گفت: تلاش می‌کنیم تعامل دو کشور به‌خصوص در حوزه‌های اقتصادی بیشتر شود. شرکت‌های موفقی را در نمایشگاه شاهد بودیم که می‌توانیم همکاری و تعامل داشته باشیم.

عبدالله بن سعود العنزی افزود: با انضمام ایران و عربستان به توافق گروه بریکس، امکان تعامل و همکاری بیشتر وجود دارد. عربستان و ایران این قدرت را دارند تا تعامل بیشتر داشته باشند و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و اقتصادی قوی را ایجاد و ارزش اقتصادی را بالا ببرند و فرصت اشتغال را برای نسل جوان هر دو کشور ایجاد کنند.