بازگشت امید به بانک آینده با تغییرات مدیریتی
بازگشت امید به بانک آینده با تغییرات مدیریتی

اقتصاد و بیمه- تغییرات صورت گرفته در بخش مدیریتی بانک آینده و برنامه‌ریزی منسجم برای ایجاد تحول جدید در بانک، آینده بهتری برای خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک را رقم خواهد زد. به گزارش اقتصاد و بیمه، در سالیان اخیر بانک آینده با مشکلات خاصی روبرو شد تا نتواند انتظارات و رضایت به‌حق سهام‌داران و مشتریان محترم خود […]

اقتصاد و بیمه- تغییرات صورت گرفته در بخش مدیریتی بانک آینده و برنامه‌ریزی منسجم برای ایجاد تحول جدید در بانک، آینده بهتری برای خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک را رقم خواهد زد.

به گزارش اقتصاد و بیمه، در سالیان اخیر بانک آینده با مشکلات خاصی روبرو شد تا نتواند انتظارات و رضایت به‌حق سهام‌داران و مشتریان محترم خود را برآورده کرده و استراتژی‌ها و برنامه‌های ترسیمی را به بهترین شکل اجرایی کند؛ هرچند که با توجه به مشکلات موجود هم، مدیران این‌بانک برای رسیدن به اهداف مشخص شده، در حد توان‌شان تلاش کردند.

پس از گذر از این روزهای سخت، در آذرماه سال‌جاری، بر اساس مصوب شورای پول و اعتبار مبنی بر اعطای حق رأی ذینفع واحد به وزارت امور اقتصادی و دارایی، تصمیم بر تغییر مدیریت با نگاه و رویکرد جدید شد.
برهمین اساس و در مجمع ششم آذرماه ۱۴۰۲، «بهمن اسکندری»، «مجتبی کحالی»، «محسن خوارزمی»، «علی‌اکبر عابدینی» و «علی جباری» به‌عنوان اعضای جدید هیأت‌مدیره بانک آینده تعیین شدند که همگی با کارنامه مشخص و موفقی که در امور پولی، بانکی و مالی دارند می‌توانند در رقم خوردن آینده‌ای بهتر برای این بانک نقش آفرینی کنند.

همچنین «بهمن اسکندری» که به‌عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شده، در کارنامه خود مدیرعاملی بانک دی و نایب رئیسی هیأت‌مدیره بانک ملت را دارد که این تجربه و پیشینه قابل توجه، راه را برای اجرای صحیح و دقیق استراژی‌های تدوین شده از سوی هیأت مدیره و در نهایت کسب رضایت سهام‌داران و مشتریان این بانک، هموارتر می‌کند.