برای نخستين بار؛ برف در سودان
برای نخستين بار؛ برف در سودان

اقتصاد و بیمه- اولين محموله محصولات شركت پاكسان با برند برف به كشور سودان صادر شد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جديد، اولين محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفريقا و كشور سودان […]

اقتصاد و بیمه- اولين محموله محصولات شركت پاكسان با برند برف به كشور سودان صادر شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جديد، اولين محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفريقا و كشور سودان نمود.

شهريار محمدی راد مديرعامل شركت پاكسان با اعلام اين خبر گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاريابی خارجی با هدف دست يابی به بازارهای جهانی جديد و همچنين ايجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ايرانی، اولين محموله پودر دستی برف در بسته بندی ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی راهی كشور سودان شد.

مديرعامل پاكسان، حضور در بازارهای جديد را فرصت مناسبی دانست و افزود: تلاش خواهيم كرد تا با افزايش حجم مبادلات و حضور طولانی مدت در اين كشور و ساير مقاصد صادراتی سهم بيشتری در سبد مشتريان خود در كشورهای مختلف جهان داشته باشيم.

شايان ذكر است واحد بازاريابی و فروش خارجی شركت پاكسان در تلاش است تا با تغيير رويكرد از فروش فله به عرضه محصول در بسته بندی های مناسب مصرف خانوار گام بلندی در راستای برندينگ و معرفی محصولات خود در بازارهای بين المللی بردارد. به همين منظور در طی ماه گذشته نيز پودر لباسشويی “آس” را در بسته بندی ۷ كيلويی برای اولين بار در ميان مجموعه های توليدی ايرانی راهی بازارهای جهانی نمود.