برگزاری جلسه آغاز پروژه فرهنگ سازمانی در فولاد اکسین
برگزاری جلسه آغاز پروژه فرهنگ سازمانی در فولاد اکسین

روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳، جلسه آغاز پروژه فرهنگ سازمانی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در پی اجرای پروژه فرهنگ سازمانی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، […]

روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳، جلسه آغاز پروژه فرهنگ سازمانی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در پی اجرای پروژه فرهنگ سازمانی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه جلسه آغاز این پروژه با حضور محمدحسین مرادی، عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی، سایر معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

مرادی در این جلسه با اشاره به اینکه فرهنگ سالم یکی از اصول یک شرکت موفق است، اظهار داشت: فرهنگ سازمانی هر کسب‌وکاری، خواه عمدا طراحی شده و یا به طور تصادفی شکل گرفته باشد، یکی از اصول ماموریت و ارزش‌های یک شرکت موفق محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سبک‌های رهبری، انتظارات از رفتار کارکنان، عملیات روزانه کسب‌وکار، فرایندهای تصمیم‌گیری، فضای کاری فیزیکی و مهم‌تر از همه افراد برای ایجاد یک محیط منحصر به‌ فرد ترکیب می‌شوند؛ بنابراین ضروری است که یک شرکت برای کسب موفقیت، فرهنگ سازمانی و پروژه مدنظر خود را اجرایی کند.

گفتنی است این پروژه توسط واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد اکسین خوزستان اجرا خواهد شد.

asdasd