برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل واحد hseو آتش نشانی در پتروشیمی شیمی بافت
برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل واحد hseو آتش نشانی در پتروشیمی شیمی بافت

اقتصاد و بیمه – با حضور حیاتی منش مدیر مجتمع و برخی از مدیران و روسای شرکت مراسم روز ایمنی و آتش نشانی در سالن جلسات شرکت برگزار و از پرسنل واحد HSE و آتش نشانی تجلیل شد. حیاتی منش در این مراسم، مناسبت ۷ مهر را بهانه ای برای تقدیر از افرادی عنوان کرد که […]

حیاتی منش در این مراسم، مناسبت ۷ مهر را بهانه ای برای تقدیر از افرادی عنوان کرد که با ایثارگری خود را به سختی و خطر می اندازند و اظهار داشت: یکی از مشاغل حساس و پر خطر، شغل آتش نشانی است، اما لذت کار زمانی است که جان و مال انسانی از خطر حفظ می‌شود.
وی ضمن تشکر از همکاران ایمنی و آتش نشانی که بواسطه فعالیت های پیشگیرانه یک سال بدون حادثه دیگر در پتروشیمی شیمی بافت رقم خورد، گفت: ارتقای سطح ایمنی و تأمین و به روزرسانی تجهیزات موردنیاز واحد HSE از برنامه های مصوب و فوری این شرکت است که به سرعت در حال انجام می باشد.
بر پایه این گزارش، در این آیین از روساء و کارکنان واحد HSE سایت های 1 و 2 این شرکت و نیز تعدادی از همکاران نمونه در واحدهای مختلف که در پیشبرد اهداف HSE موثر بوده اند با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
همچنین به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی مراسمی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران و روسای ادارهHSE سازمان برگزار گردید و در این مراسم از نفرات نمونه بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم به پاس زحمات و تلاشهای مهندس امیری در پیشبرد اهداف HSE شرکت و منطقه ویژه به عنوان رئیسHSE نمونه منطقه ویژه معرفی گردید و لوح تقدیر دریافت نمود.