برگزاری مسابقات تنیس روی میز ایمیدرو به میزبانی ذوب آهن اصفهان
برگزاری مسابقات تنیس روی میز ایمیدرو به میزبانی ذوب آهن اصفهان

اقتصاد و بیمه- یازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز ایمیدرو به میزبانی ذوب آهن اصفهان ۱۳ تا۱۷ آذر ماه در دو رده آقایان و بانوان در محل خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد. مراسم اختتامیه این مسابقات در بخش مردان چهارشنبه ۱۵ آذر ماه و در بخش بانوان جمعه ۱۷ آذرماه با حضور […]

اقتصاد و بیمه- یازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز ایمیدرو به میزبانی ذوب آهن اصفهان ۱۳ تا۱۷ آذر ماه در دو رده آقایان و بانوان در محل خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات در بخش مردان چهارشنبه ۱۵ آذر ماه و در بخش بانوان جمعه ۱۷ آذرماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، حیدر ضیغمی سرپرست مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو و تیم های حاضر برگزار شد .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این مراسم با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط ، شادابی و حفظ سلامت کارکنان و خانواده آنها گفت : این مجتمع عظیم صنعتی توجه به ورزش همگانی را در اولویت قرار داده است و برنامه های متنوع و مختلفی را برای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان اجرا می نماید .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان همانگونه که با ۵۲ سال تجربه در بلندای صنعت فولاد کشور می درخشد، تلاش می کند در ورزش نیز سرآمدی و پیشتازی خود را حفظ نماید .
مهدی کوهی از دست اندارکاران و برگزارکنندگان این مسابقات در ذوب آهن و ایمیدرو و ورزشکارانی که از شرکت های مختلف در این مسابقات حضور داشتند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که این مسابقات و رویدادها برای خانواده صنعت کشور پررونق تر از گذشته برگزار شود .
حیدر ضیغمی سرپرست مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو نیز ضمن قدردانی از ذوب آهن اصفهان به جهت میزبانی خوب و برگزاری مناسبت این مسابقات گفت : در ایمیدرو تلاش می کنیم این گونه مسابقات و رویدادها را ازطریق هم افزایی ، توسعه دهیم و در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در این زمینه خواهیم بود .
این مسابقات با میزبانی ذوب آهن اصفهان و مشارکت و همکاری هئیت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور ۲۶ تیم در بخش آقایان و ۱۳ تیم در بخش خانم ها برگزار شد . مسابقات آقایان در روزهای ۱۳ الی ۱۵ آذر ماه و مسابقات خانم ها ۱۶ و ۱۷ آذر ماه برگزار شد .
در مسابقات آقایان بخش تیمی ، مقام قهرمانی به فولاد میانه آذربایجان رسید و فولاد خوزستان دوم شد . مقام سوم تیمی نیز به طور مشترک به ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه تعلق گرفت.
در بخش انفرادی مردان این نتایج حاصل گردید: مقام اول محمد رضا رحیم زاده از فولاد میانه آذربایجان، مقام دوم میثم اصلانی از ذوب آهن اصفهان، مقام سوم مشترک ابالفضل علیخانی از فولاد مبارکه اصفهان و سبحان رفعتی ازگل گهر سیرجان .
در بخش دوبل مردان، نتایج بدین شرح است: مقام اول فرهاد صدقیان و محمد رضا رحیم زاده ازفولاد میانه آذربایجان، مقام دوم حسین نورمندی و سبحان رفعتی از گل گهر سیرجان ،مقام سوم مشترک مهدی زاهدی و مصطفی اژدری از فولاد خوزستان وامیرحسین حیدری و حسین افضلی از فولاد مبارکه اصفهان .
در بخش تیمی بانوان ، فولاد مبارکه به مقام قهرمانی رسید ، ذوب آهن اصفهان دوم شد و مس سرچشمه و فولادخوزستان مقام سوم مشترک را کسب کردند .
در بخش دوبل بانوان ، لیلا سلیمانی و عاطفه رحیمی از فولادخوزستان به مقام قهرمانی رسیدند و عاطفه مرادی و کتایون محمدی از فولاد مبارکه نائب قهرمان شدند . مقام سوم مشترک نیز به طوبی وفاپور و مهشید دانیالی از ذوب آهن  اصفهان و زهرا کمالی و محبوبه موسوی از مس سرچشمه رسید.
در بخش انفرادی لیلا سلیمانی از فولاد خوزستان به مقام اول و مهشید دانیالی از ذوب آهن اصفهان به مقام دوم رسید . مقام سوم مشترک همه به زهرا کمالی از مس سرچشمه و لیلا بنی اسدی از تیم ایمیدرو رسید.