تعامل پتروشیمی پارس با خبرنگاران؛ الگویی برای دیگر شرکت‌ها
تعامل پتروشیمی پارس با خبرنگاران؛ الگویی برای دیگر شرکت‌ها

اقتصاد و بیمه- ۱۷ مردادماه روز خبرنگار است و از آن روز تا امروز که نیمه شهریورماه است ادارات، سازمانها و شرکت‌های مختلف در استان بوشهر نشست‌ های خبری و همچنین برنامه‌ گرامیداشت روز خبرنگار برگزار کردند. یکی از شرکت‌هایی که‌ به خوبی برنامه روز خبرنگار برگزار کرد شرکت‌ پتروشیمی پارس بود پتروشیمی پارس تنها […]

اقتصاد و بیمه- ۱۷ مردادماه روز خبرنگار است و از آن روز تا امروز که نیمه شهریورماه است ادارات، سازمانها و شرکت‌های مختلف در استان بوشهر نشست‌ های خبری و همچنین برنامه‌ گرامیداشت روز خبرنگار برگزار کردند.
یکی از شرکت‌هایی که‌ به خوبی برنامه روز خبرنگار برگزار کرد شرکت‌ پتروشیمی پارس بود
پتروشیمی پارس تنها اداره‌ و شرکتی بود بلافاصله روز ۱۷ مردادماه با حضور اکثریت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی چهار شهرستان جم، دير، کنگان و عسلویه گرامیداشت روز خبرنگار را برگزار کرد.
در برنامه پتروشیمی پارس بازدید خبرنگاران از شرکت تدارک ديده شد کارگاه‌ مطالبه گري از صنعت برگزار شد و همچنین مراسم‌ تقدیر از خبرنگاران برگزار شد.
نکته جالب مراسم‌ گرامیداشت روز خبرنگار در پتروشیمی پارس این بود که درس مطالبه‌ گری از شرکتها ارائه کرد  این درحالیست که خيلی از شرکت‌ها تمایل دارند در فضایی خلوت و به دور از مطالبه گری به‌ تولید و فروش خود بپردازند.

به عقیده بسیاری از خبرنگاران برنامه برگزار شده شرکت پارس‌ جالب تر و آموزنده تر از بقیه شرکتها و ادارات بود.
شرکت پتروشیمی پارس براي اولين بار مجمع عمومی عادی سالیانه خود را با حضور خبرنگاران جنوب استان در هتل کنگان برگزار کرد که‌ این‌ اقدام شرکت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
پتروشیمی پارس  ارتباط و تعاملی سازنده با رسانه ها دارد و نوع تعامل ایشان با اصحاب رسانه استان می تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه باشد.
در مجموع در زمینه مسئولیت های اجتماعی نيز شرکت‌ پتروشیمی پارس از شرکتها پیشرو است و امسال ۶۰ میلیارد تومان نيز از طريق شورای راهبردی به منطقه اختصاص داده‌ است.