تقسیم سود ۱۷۰ ریالی به ازای هر سهم « خودکفا » برای سال ۱۴۰۰ 
تقسیم سود ۱۷۰ ریالی به ازای هر سهم « خودکفا » برای سال ۱۴۰۰ 
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (سهامی عام) مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ در محل مجتمع فرهنگی ورزشی باهنر تشکیل شد .

در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار گردید ریاست مجمع برعهده آقای حسین علی اکبرزاده بود و آقای هادی درفشی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ توسط دکتر عباس زاده ، مدیرعامل مجرب هلدینگ ، و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی با تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۱۷۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

 

ما در این مسیر ناچاریم به توسعه

موضوع فعالیت

در اساسنامه اهداف عمده و موضوع فعاليت شرکت به شرح زير می باشد

 

سرمايه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحد های سرمايه گذاری صندوق ها یا ساير اوراق بهادار دارای حق رای با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهايی يا به همراه اشخاص تحت کنترل یا اشخاص تحت کنترل واحد، کنترل شرکت، موسسه يا صندوق سرمايه پذير را در اختيار گرفته يا در آن نفوذ قابل ملاحظه یابد. شرکت، موسسه یا صندوق سرمايه پذير (اعم از ايراني، يا خارجی) در زمينه يا زمينه های زير فعاليت می کند:

 

توليد، فروش، توزيع، بسته بندی، صادرات و واردات انواع فرآورده های غذايی و بهداشتی

توليد سيمان و اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن سيمان

مشاوره، اجرا و نظارت بر پروژه های عمرانی معماری و شهر سازی

اين هلدينگ توانسته با برخورداری از ارزش کار آفرينی بالغ بر ۷ هزار نفر شاغل به عنوان سرمايه ی ملی در مجموعه فعاليت های اقتصادی خود و با اجرای برنامه های در دست اقدام و سياست ها و استراتژی های آينده بيش از پيش در تحقق اهداف بلند مدت جمهوری اسلامی ايران و سند ملی چشم انداز ۱۴۰۴ کشور، ايفای نقش موثری داشته باشد.

 

برنامه های آينده

 

افزايش بهره وری و بازده دارایی ها از طريق واگذاری دارایی های غير مولد و کم بازده

اهتمام به توسعه توانایی های مجموعه از طريق به کارگيری مديران و کارشناسان توانمند

جابه‌جایی سرمايه گذاری های موجود در راستای دستيابی به صنايع دارای مزيت نسبی از طريق سياست تنوع بخشی پرتفوی سرمايه گذاری ها

ورود کليه شرکت های گروه به عرصه معاملاتی بازار بورس و فرابورس

برون سپاری توليد برخی محصولات در داخل و خارج از کشور به جهت سياست تکميل سبد محصولات و سرمايه گذاری مشترک خارجی توسط شرکتهای گروه و بنگاه های اقتصادی خارج از کشور