جذب ۷۶ درصدی نیروهای بومی در پتروشیمی “صدف خلیج فارس” عسلویه
جذب ۷۶ درصدی نیروهای بومی در پتروشیمی “صدف خلیج فارس” عسلویه

 مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از مجموع ۲۴۵ نفر پذیرفته شده در آزمون پتروشیمی “صدف خلیج فارس”، ۱۸۵ نفر بومی هستند که معادل ۷۶ درصد از کل پذیرفتگان به شمار می‌رود. به گزارش اقتصاد و بیمه، “سید محمد علی موسوی” روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه […]

 مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از مجموع ۲۴۵ نفر پذیرفته شده در آزمون پتروشیمی “صدف خلیج فارس”، ۱۸۵ نفر بومی هستند که معادل ۷۶ درصد از کل پذیرفتگان به شمار می‌رود.

به گزارش اقتصاد و بیمه، “سید محمد علی موسوی” روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار کرد: جذب نیروهای بومی در شرکت های مختلف فعال در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مورد تاکید است و تمام تلاش خود را برای به کارگیری جوانان جویای کار بومی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی صدف خلیج فارس در شهریور ماه سال جاری با نظارت مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس افزود: نتایج این آزمون تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر رعایت سهمیه استخدامی نیروی کار بومی استان بوشهر در شرکت های مستقر در منطقه تاکید کرد و گفت: در این آزمون ۶۰ نفر از جویندگان کار غیربومی در پتروشیمی صدف خلیج فارس پذیرفته شدند که معادل ۲۴ درصد از کل نیروهای جذب شده است.

موسوی ادامه داد: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، استاندار بوشهر، مدیر منابع انسانی “هلدینگ خلیج فارس” و نمایندگان مردم شریف استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی هم‌صدا برای اشتغال جوانان استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: با ارتباط گیری مناسب با مرکز استان و ارائه نیازهای صنعت به نیروی ماهر، زمینه جذب افراد جویای کار متناسب با ظرفیت های منطقه و نوع مهارت انجام می‌شود.