![](https://www.eghtesadobimeh.ir/wp-content/themes/Aban-News-2.0/img/none.png)
مدیرعامل و مدیران ارشد ستادی بیمه دی، طبق برنامه ریزی قبلی بطور مستقیم به تماس های تلفنی مشتریان و ذینفعان شرکت بیمه دی پاسخ گفتند. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی :اطی اطلاع رسانی صورت گرفته از درگاههای اطلاع رسانی مختلف، مهندس موهبتی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی […]
مدیرعامل و مدیران ارشد ستادی بیمه دی، طبق برنامه ریزی قبلی بطور مستقیم به تماس های تلفنی مشتریان و ذینفعان شرکت بیمه دی پاسخ گفتند.
به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی :اطی اطلاع رسانی صورت گرفته از درگاههای اطلاع رسانی مختلف، مهندس موهبتی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی در محل دفتر مدیرعامل پاسخگوی تماس زیاندیدگان، بیمه گزاران و بیمه شدگان بودند.
بنا بر این گزارش؛ مدیر عامل بیمه دی در حاشیه این برنامه توجه ویژه به مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان شرکت را از جمله اهداف مهم شرکت برشمرد و اهتمام تمامی ارکان شرکت بر پاسخگویی و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی را یکی از دو بال عملیاتی برنامههای شرکت معرفی کرد.
مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه امروزه نگهداشت مشتری و ارائه خدمات نوین و بر پایه تکنولوژی و فناوری میتواند زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت بیمه دی باشد؛ افزود: این مهم با حفظ بستر ارتباط با مشتری، شنیدن دغدغههای آنها و بهبود و پایش دستورالعملهای اجرایی به منصه ظهور خواهد رسید.
وی پیگیری و درخواست پاسخگویی را حق طبیعی مشتریان عنوان و بیان کرد: اینکه مشتری در میان ۳۸ شرکت فعال صنعت بیمه، شرکت بیمه دی را برای دریافت خدمات انتخاب کرده است باید برای مدیران و همکاران این شرکت موضوعی قابل اهمیت تلقی شود و حتی اگر در برخی موارد به سبب وجود موانع قانونی و بخشنامههای موجود در اسناد بالادستی امکان برآورده ساختن نیاز مشتری وجود نداشته باشد؛ باید مستقیم و بدون واسطه با او صحبت کرد و در جریان امور قرارش داد اهمیت و ارزش مشتری از نگاه سازمان باید برای او تبیین شود که این مهم قطعاً در نگاه مشتری اثر داشته و در وفاداریش به برند ما موثر خواهد بود.
مدیر عامل بیمه دی با تاکید بر اینکه از امروز باید قویتر و با شتاب بیشتری برای پاسخگویی به مشتری در صحنه حضور داشته باشیم از مدیران خود خواست: حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت تمامی موارد در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری نمایند و نتیجه توسط مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش به آنها ابلاغ کنند.