دریافت گواهینامه بین المللی DBA توسط ۱۵ نفر از مدیران پتروشیمی پردیس
دریافت گواهینامه بین المللی DBA توسط ۱۵ نفر از مدیران پتروشیمی پردیس

اقتصاد و بیمه- طی آیینی با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به ۱۵ نفر از مدیران شرکت که در دوره آموزشی DBA حضور داشتند، گواهینامه بین المللی اعطا شد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس، علی مظفری رئیس واحد برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش پتروشیمی پردیس درخصوص […]

اقتصاد و بیمه- طی آیینی با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به ۱۵ نفر از مدیران شرکت که در دوره آموزشی DBA حضور داشتند، گواهینامه بین المللی اعطا شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس، علی مظفری رئیس واحد برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش پتروشیمی پردیس درخصوص برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره یکساله نیمه حضوری DBA به منظور توسعه و بهبود آموزش های مدیران و رؤسای شرکت پتروشیمی پردیس از ابتدای فروردین ماه سال گذشته در مجتمع برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی یکساله، ۱۵ نفر از مدیران ارشد سازمان با گذراندن ۳۵۰ ساعت آموزش در قالب دوره های حضوری ماهیانه و دوره های غیرحضوری هفتگی از طریق سامانه آموزشی دانشگاه تهران و شرکت در ارزشیابی پایانی دوره، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی DBA از دانشگاه تهران شدند.

مظفری خاطرنشان ساخت: ۱۵ دوره آموزشی در سطح مدیران ارشد سازمان برگزار شده است و با برنامه ریزی های انجام شده، این دوره ها به صورت تخصصی در آینده برای مدیران در سطوح مختلف سازمان نیز برگزار خواهد شد.