دو پروژه بزرگ و مهم در پتروشیمی شیمی بافت کلنگ زنی شد
دو پروژه بزرگ و مهم در پتروشیمی شیمی بافت کلنگ زنی شد

در جریان بازدید سرپرست هلدینگ تاپیکو از پتروشیمی شیمی بافت کلنگ پروژه ساخت دو مخزن کروی ۱۰۰۰ تنی و پروژه ساخت برج تغلیظ خوراک ورودی (ایزوبوتن) به زمین زده شد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، عصر امروز با حضور دکتر افقهی سرپرست شرکت سرمایه گذاری نفت و […]

در جریان بازدید سرپرست هلدینگ تاپیکو از پتروشیمی شیمی بافت کلنگ پروژه ساخت دو مخزن کروی ۱۰۰۰ تنی و پروژه ساخت برج تغلیظ خوراک ورودی (ایزوبوتن) به زمین زده شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، عصر امروز با حضور دکتر افقهی سرپرست شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، دکتر برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران و پرسنل دو پروژه ساخت دو مخزن کروی ۱۰۰۰ تنی و پروژه ساخت برج تغلیظ خوراک ورودی (ایزوبوتن)کلنگ زنی شد.

براساس این گزارش، پروژه ساخت مخزن با هدف فراهم آوردن شرایط دریافت حداکثری خوراک به منظور افزایش تولید و کاهش توقفات ناشی از التهابات بازار فروش و پروژه ساخت برج تغلیظ خوراک ورودی با هدف افزایش غلظت ایزوبوتن ورودی، بهبود کنترل راندمان تولید و استفاده از خوراک های با ایزوبوتن کمتر به بهره برداری خواهد رسید.

پتروشیمی شیمی بافت از سال گذشته با نگاهی به آینده، طرح ها و پروژه هایی را در افقی ۵ ساله طراحی و برنامه ریزی کرده تا در جهت افزایش بهره وری و راندمان تولید و نیز ارزش افزوده بالا گام های محکم و بلندی بردارد.