روز ارتباطات مبارک
روز ارتباطات مبارک

اقتصاد و بیمه- در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این فرصت را غنیمت شمرده تا از نقش بی‌بدیل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی جامعه تقدیر نماییم. این روز، که به منظور ارج نهادن به مطبوعات آزاد و مستقل و تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و موثر در جوامع […]

۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

اقتصاد و بیمه- در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این فرصت را غنیمت شمرده تا از نقش بی‌بدیل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی جامعه تقدیر نماییم. این روز، که به منظور ارج نهادن به مطبوعات آزاد و مستقل و تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و موثر در جوامع معاصر نامگذاری شده است، فرصتی است برای قدرشناسی از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران عزیزمان در این عرصه.

در این روز، ما به یاد می‌آوریم که چگونه روابط عمومی به عنوان پلی بین دانشگاه و جامعه عمل کرده و چگونه حوزه خبر با دقت و به صورت حرفه‌ای، اخبار و دستاوردهای دانشگاهی را به گوش همگان رسانده است. این تلاش‌ها، که همواره در پس پرده‌های خبری و بدون انتظار تقدیر صورت می‌گیرد، ستون‌های اصلی توسعه و پیشرفت ما به شمار می‌روند.

روز ارتباطات بر حضرتعالی که از پیشگامان این عرصه و از حامیان راستین اصحاب رسانه و اهالی قلم می‌باشید را صمیمانه تبریک میگوییم .
برقرار و شاد باشید که ایام شمایید .

باادب و احترام مهدی خلج