شرکت سیمان صوفیان موفق به کسب تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت شد
شرکت سیمان صوفیان موفق به کسب تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت شد

اقتصاد و بیمه- سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان موفق به دریافت تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت شد. به گزارش اقتصاد و بمه به نقل از شستارسانه، هفتمین همایش ملی کیفیت، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیند‌های سازمانی و شناسایی واحد‌های پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک […]

اقتصاد و بیمه- سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان موفق به دریافت تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت شد.

به گزارش اقتصاد و بمه به نقل از شستارسانه، هفتمین همایش ملی کیفیت، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیند‌های سازمانی و شناسایی واحد‌های پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو و سازمان مدیریت صنعتی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در حاشیه این همایش گفت: «همایش کیفیت» ابزاری برای اندازه گیری شاخص های مرغوبیت یک محصول و ایجاد بستری برای تبادل اندیشه و ارائه راهکار علمی و کاربردی به جهت توسعه و ارتقاء استاندارد کیفیت محصولات وخدمات و نمادی برای ارج نهادن به زحمات کارکنان و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات با کیفیت یک  واحد تولیدی است .

دلفکار با خاطر نشان ساختن اینکه تعالی شرکت وابسته به اعتماد متقابل شركت با مشتريان و ذينفعان است افزود:کیفیت باید سرلوحه کارهای تولید قرار داده شود و اصلی ترین شاخص رضایت مشتریان داشتن کیفیت بالا است.

وی تصریح کرد: ارجحيت ذینفعان را اصلي ترين تعهد و وظیفه خود مي دانيم و تلاشمان براین است که با افزايش رضایت مشتریان از طریق اهمیت دادن به نظرات مشتری و وفادار سازی آنها، رعایت حقوق سایر ذینفعان (سهامداران، کارکنان، جامعه و تامین کنندگان)، دامنه فروش محصولات شركت در بازارهاي داخلی و خارجی افزایش یابد .