شرکت فولاد اکسین بازوی توانمند صنعت نفت و گاز کشور / نقش آفرینی شایسته در پروژه عظیم نفتی گوره به جاسک
شرکت فولاد اکسین بازوی توانمند صنعت نفت و گاز کشور / نقش آفرینی شایسته در پروژه عظیم نفتی گوره به جاسک

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور و خاورمیانه و شمال آفریقا بار دیگر در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران شرکت می کند تا توانمندی های خود را به عنوان بازوی توسعه دهنده […]

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور و خاورمیانه و شمال آفریقا بار دیگر در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران شرکت می کند تا توانمندی های خود را به عنوان بازوی توسعه دهنده این صنعت معرفی نماید.

به گزارش اقتصاد و بیمه، یکی از محصولات مهم فولاد اکسین، ورق های API یکی از انواع ورق های فولادی است که تحت استانداردهای API برای استفاده و تامین نیازهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد . تولید این محصول با استفاده از فناوری های خاص، صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

شرکت فولاد اکسین بازوی توانمند صنعت نفت و گاز کشور / نقش آفرینی شایسته در پروژه عظیم نفتی گوره به جاسک

تفاوت ورق‌های API با ورق های معمولی در نوع کیفیت و مقاومت بالایی است که از آن برخوردار است و در برابر شرایط جوی و شکستن و فاصله ی انتقال انرژی از مبدا تا مقصد به عنوان یک محصول پر کاربرد در گسترش صنایع نفت و گاز و پالایش استفاده می شود که از نظر ارزش گذاری و سودهی در بین ورق ها بیشتر و گران تر به حساب می آید.

فولاد اُکسین به عنوان تنها تولید کننده و صادر کننده این نوع محصولات فولادی به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا با همت متخصصان داخلی و با بهره گیری از دانش بومی،  گام بزرگی در جهت سود آوری و ممانعت از خروج ارز از کشور برداشته است.

این شرکت به عنوان بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ضمن حضور در بزرگترین رخ داد صنعتی و تجاری ایران در حوزه ی نفت و گاز و پتروشیمی، با معرفی محصولات جدید ، آمادگی و توانمندی خود را در جهت عقد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی در جهت افزایش ارتباطات و تعاملات و دستیابی به بازارهای جدید و برگزاری نشست های تخصصی با متخصصان داخلی و خارجی و شرکت های دانش بنیان به منصه ی ظهور خواهد رسانید.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با تامین ورق های مورد نیاز برای احداث پروژه عظیم نفتی گوره به جاسک سهم عمده و عظیمی را در این حوزه برعهده داشت و توانست با نقش آفرینی شایسته در حوزه نفت، جایگاه ویژه خود را در حوزه نفت و گاز ارتقا ببخشد.

حضور اکسین در نمایشگاه صنعت نفت و گاز به عنوان یکی از بازوان اصلی این صنعت و نقش آفرینی اکسینی ها طی سالیان گذشته گواه این موضوع است که تولیدات مجموعه فولاد اکسین همپا و تامین کننده نیاز صنعت نفت و گاز کشور بوده و خواهد بود.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ تعداد گستردگی شرکت کنندگان در زمره ی بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه های حوزه ی صنعت نفت و گاز در جهان است که بیست و هشتمین دوره ی آن از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد.