صادرات محصولات ایرانول ۱۵۰ درصد افزایش یافت
صادرات محصولات ایرانول ۱۵۰ درصد افزایش یافت

شرکت نفت ایرانول توانست در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل صادرات خود را ۱۵۰ درصد افزایش دهد. به گزارش اقتصاد و بیمه، مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به دوره سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ شرکت نفت ایرانول برگزار شد. عیسی اسحاقی، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در این نشست گفت: در […]

شرکت نفت ایرانول توانست در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل صادرات خود را ۱۵۰ درصد افزایش دهد.

به گزارش اقتصاد و بیمه، مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به دوره سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ شرکت نفت ایرانول برگزار شد.

عیسی اسحاقی، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در این نشست گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به “جهش تولید با مشارکت مردم” شده است، همکاران من توانستند در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل علیرغم ۲۰ روز اورهال برخی واحدها، تولید را حدود ۵۰ درصد، فروش مقداری حدود ۵۰ درصد و فروش مبلغی را ۶۷ درصد افزایش دهند.

وی اجرای طرح های توسعه ای را از مهم ترین برنامه های شرکت اعلام کرد و گفت: فاز نخست پروژه بهبود راندمان پالایشگاه روغن سازی تهرانِ ایرانول پس از سالها، بالاخره راه اندازی و آماده افتتاح می باشد.

اسحاقی تاکید کرد: در فاز نخست این پروژه، سالانه ۱۱ میلیون لیتر افزایش تولید روغن پایه از محصولات اسلاک وکس گرفته شده و وکس باقی مانده نیز با کیفیت بهتر مواجه خواهد شد که سالانه بالغ بر ۴ میلیون دلار سودآوری برای شرکت خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، پروژه یوتیلیتیِ تهران، بهبود راندمان پالایشگاه ایرانول آبادان و ساخت دفتر مرکزی در پالایشگاه ایرانول تهران و چندین پروژه کوچک را از دیگر طرح های توسعه ای شرکت ذکر کرد.

اسحاقی به اصلاح سبد محصولات همراه با طراحی و تولید محصولات جدید اشاره کرد و گفت : در خرداد ماه سال جاری علاوه بر بازطراحی لوگو شرکت، سه محصول جدید به بازار عرضه و سبد محصولات نیز اصلاح شد.

وی به افزایش ۱۵۰ درصدی در مبلغ و مقدار صادرات در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و همکاری با شرکت های دانش بنیان دانشگاهی، راه اندازی کمیته حقوقی و وصول مطالبات، خود کفایی در تولید ظروف را از دیگر برنامه های شرکت در سال جاری اعلام کرد.

در پایان این نشست مقرر شد به ازای هر سهم ۹۵۰۰ ریال بین سهامداران تقسیم شود.