صعود ۴۷۷ درصدی توانگری بیمه میهن
صعود ۴۷۷ درصدی توانگری بیمه میهن

شرکت بیمه میهن که در جدول توانگری مالی سال گذشته پایین ترین رتبه را از آن خود کرده بود، امسال موفق شده است در کنار رتبه های برتر این جدول قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، جدول توانگری مالی سال ۱۴۰۱ شرکت های بیمه نشان می داد که شرکت بیمه میهن با […]

شرکت بیمه میهن که در جدول توانگری مالی سال گذشته پایین ترین رتبه را از آن خود کرده بود، امسال موفق شده است در کنار رتبه های برتر این جدول قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، جدول توانگری مالی سال ۱۴۰۱ شرکت های بیمه نشان می داد که شرکت بیمه میهن با نسبت توانگری مالی ۱۸، در سطح توانگری ۴ قرار گرفته و به ترمیم مالی نیاز دارد.

اکنون و با گذشت ۸ ماه از مدیریت شیخ الاسلامی بر این شرکت، گویا شرایط مالی بیمه میهن تغییر کرده است. جدول تازه انتشار یافته از سوی بیمه مرکزی نشان می دهد که توانگری مالی شرکت بیمه میهن در سال جاری به رقم ۱۰۴ جهش کرده است. این رقم از افزایش ۴۷۷ درصدی نسبت توانگری مالی شرکت حکایت دارد.

بیمه میهن که امسال عملیات بیمه ای زائران اربعین حسینی را نیز بر عهده دارد، اکنون می تواند به عنوان یکی از شرکت های با توانگری سطح یک در بازار بیمه ای کشور فعالیت خود را ادامه دهد.