این بخشودگی به‌مناسبت هفته دولت و با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و همچنین تردد زائرین اربعین حسینی برای وسایل نقلیه ای که اقدام به خرید بیمه نامه یکساله شخص ثالث می‌کنند پیشنهاد شده است. 💠پیشنهاد صندوق برای اجرایی شدن، باید از سوی جناب بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی بررسی و برای اعلام […]

این بخشودگی به‌مناسبت هفته دولت و با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و همچنین تردد زائرین اربعین حسینی برای وسایل نقلیه ای که اقدام به خرید بیمه نامه یکساله شخص ثالث می‌کنند پیشنهاد شده است.

💠پیشنهاد صندوق برای اجرایی شدن، باید از سوی جناب بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی بررسی و برای اعلام نظر نهایی به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه شود.

💠در صورت موافقت با پیشنهاد ارائه شده از سوی وزیر اقتصاد و رییس مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی، این بخشودگی در بازه زمانی ۲ شهریور الی ۱۸ شهریور به مدت ۱۷ روز به شرط صدور بیمه نامه به مدت یکساله اجرایی خواهد شد.

💠شایسته است همکاران محترم نماینده خبر بخشودگی ۱۰۰٪ جرایم بیمه شخص ثالث را به جهت آگاه سازی بیمه گذاران و مالکین وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه نامه به نحو مطلوبی اطلاع رسانی نمایند.