به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،مصطفی زندی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور در ایام کرونا برای تسهیل گری امر خدمات رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده که حذف بیمه های کاغذی از دستاوردهای مهم این صنعت در ماههای اخیر به شمار می رود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تقدیر از کوشش های شبانه روزی فعالان حوزه بیمه در کشور، اظهار داشت: صنعت بیمه باید از تمامی ابزارهای تبلیغی و فرهنگ سازانه استفاده کند تا همگان این امکان را پیدا کنند که از تمامی قابلیت ها و ظرفیت های این صنعت استفاده کنند.
وی افزود: هزینه تبلیغات نه فقط در کشور ما بلکه در تمام دنیا بالاست و فرهنگسازی هم هزینه های خاص خودش را دارد و به همین خاطر بخش خصوصی صنعت بیمه باید بر اساس میزان فایده و دستاوردها، بودجه مرتبط با بخش فرهنگی و تبلیغی خود را مدیریت کند.
زندی ضمن ارائه آمار و گزارش های صنعت بیمه در نه ماهه اخیر به میزان اثرگذاری این صنعت در افزایش ضریب اطمینان و آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه در هیچ شرایطی فرصت ارزشمند فرهنگسازی و معرفی محصولات نوین بیمه ای را از دست نمی دهد هر چند به دلیل شرایط خاص همه گیری ویروس کرونا در حال حاضر این فعالیت ها بیشتر در بستر دیجیتال و فضای مجازی صورت می گیرد.
وی از تنوع محصولات بیمه ای به عنوان فرصتی برای همگانی سازی بیمه در کشور نام برد و اظهار کرد: فرهنگ بیمه ای آنچنان که باید و شاید در کشور نهادینه نشده و باید در این خصوص فعالیت های تبلیغی و ترویجی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی برپایی نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه را در راستای تحقق اهداف فرهنگسازانه نهاد ناظر و شرکت های بیمه ارزیابی کرد و گفت: تمامی شرکتهای بیمه غیر از یک شرکت به صورت خصوصی اداره می شوند و بنابراین اجباری برای حضور در گردهمایی ها وجود ندارد و مدیران شرکتها میتوانند بر اساس علاقه مندی ها و همچنین ظرفیتهای خود در این نمایشگاه های اینچنینی حضور پیدا کنند.
زندی اعلام کرد: شرکت های تبلیغاتی مختلف همواره پیشنهادهایی را در سطوح مختلف قیمت و خدمات مطرح می کنند که قطعا قیمت ها و خدمات طرح شده به معنای پذیرش آن از سوی صنعت بیمه نخواهد بود.
وی تصریح کرد: پیشنهادهایی که برای برپایی این قبیل نمایشگاه ها واصل شده بر اساس تمامی ظرفیت های صنعت بیمه طراحی و تدوین می شود و تنها بخشی از آن مورد اقبال شرکت های بیمه ای قرار می گیرد که به همان میزان در آن مشارکت خواهند کرد.
این مدیر رسانه ای حفظ آرامش صنعت بیمه را از ضروریات تامین اطمینان عمومی دانست و گفت: میزان آرامش و اطمینانی که صنعت بیمه به جامعه تولید و خدمات و همچنین صنایع دیگر می بخشد با هیچ خدمت دیگری قابل قیاس نیست و به همین دلیل از رسانه ها انتظار داریم در انجام این رسالت بزرگ در کنار ما باشند.
وی در پایان بر آزادی عمل شرکت های بیمه برای شیوه حضور، میزان مشارکت و گستردگی فعالیت در نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه تاکید کرد و افزود: همانگونه که در نمایشگاه های فیزیکی این اختیار برای کیفیت و کمیت حضور شرکت های بیمه ای وجود داشت در نمایشگاه آنلاین نیز شرایط بر همان منوال خواهد بود.
گفتنی است در یکی از برنامه های رادیو ایران مسائل نادرست و شتاب زده ای در خصوص شیوه برپایی نخستین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه مطرح شده بود که با توضیحات نهاد ناظر این صنعت، سوتفاهم موجود برطرف شد.
صنعت بیمه حافظ سلامت و امنیت اقتصادی کشور است
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
اهمیت صنعت گردشگری برای پیشبرد سیاست های اقتصادی دکتر ولی تیموری:توسعه گردشگری کلید عدالت گستری و کاهش فقر است
مدیرعامل پتروشیمی شازند در مجمع سال مالی ۱۴۰۲تاکید کرد: سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور بود
دکتر ولی تیموری:توسعه گردشگری کلید عدالت گستری و کاهش فقر است
معاون گردشگری سابق کشور و کاندیدای وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی دولت چهاردهم با انتشار پست و جداول آماری در صفحه خود در اینستاگرام خود از اهمیت صنعت گردشگری برای پیشبرد سیاست های اقتصادی دولت چهاردهم نوشت. دکتر ولی تیموری، معاون و مشاور وزیر گردشگری در دولت های دوازدهم و سیزدهم، از […]
در مجمع «ذوب» چه گذشت؟
در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوبآهناصفهان، با توجه به زیان انباشته سودی تقسیم نشد. به گزارش اقتصاد و بیمه مجمع عمومی عادی سالیانه، شرکت ذوبآهناصفهان، با حضور بیش از ۷۴ درصد از سهامداران برگزارشد. مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اقدامات مهم «ذوب» در سال گذشته را تشریح کرد و گفت: کاهش خرید […]
سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور بود
اقتصاد و بیمه | مجمع عمومی شرکت پتروشیمی شازند با حضور ۸۱.۵۴ درصدی سهامداران حقوقی و حقیقی صبح امروز در مرکز همایشهای هتل المپیک تهران برگزار شد. علیرضا خلیلی نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند در گزارش خود به مجمع شاراک اظهار داشت: سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور با توجه به افزایش نرخ خوراک بود. […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.