«غدیر» به رکوردهای خودش هم رحم نکرد!رکورد تاریخی تولید «غدیر» بازهم شکسته شد
«غدیر» به رکوردهای خودش هم رحم نکرد!رکورد تاریخی تولید «غدیر» بازهم شکسته شد

اقتصاد و بیمه- خبرها حاکی از آن است در کنار رکوردشکنی، ساخت کارخانه جدید «کلرآلکالی» غدیر هم با پیشرفت ماهانه سه درصدی آغاز شده تا در حوزه ساخت و ساز هم «غدیر» رکوردساز باشد. پس از ثبت رکورد تاریخی تولید ۱۳۲ هزار تن «پی.وی.سی» پتروشیمی «غدیر» در سال ۱۴۰۱ و ایستادن بر بام بالاترین نست […]

اقتصاد و بیمه- خبرها حاکی از آن است در کنار رکوردشکنی، ساخت کارخانه جدید «کلرآلکالی» غدیر هم با پیشرفت ماهانه سه درصدی آغاز شده تا در حوزه ساخت و ساز هم «غدیر» رکوردساز باشد.

پس از ثبت رکورد تاریخی تولید ۱۳۲ هزار تن «پی.وی.سی» پتروشیمی «غدیر» در سال ۱۴۰۱ و ایستادن بر بام بالاترین نست تولید به ظرفیت پتروشیمی ها، «غدیر» در چهار ماهه نخست امسال هم با تولید حدود ۱۰۰ هزار تن «پی.وی.سی» و «وی.سی.ام» رکوردهای قبلی خودش را هم ارتقا داد.

بر این اساس، با انجام یکی از بزرگترین پروژه‌های تعمیرات اساسی شامل اصلاح راکتور، کوره کراکینگ، برج‌ها و شارژ کاتالیست درحالی رکوردهای جدید به ثبت رسیده که مدیرعامل جوان این پتروشیمی در «خواب» رکوردشکنی‌ها نخوابید!

خبرها حاکی از آن است در کنار رکوردشکنی، ساخت کارخانه جدید «کلرآلکالی» غدیر هم با پیشرفت ماهانه سه درصدی آغاز شده تا در حوزه ساخت و ساز هم «غدیر» رکوردساز باشد.