فجر ملی/حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
فجر ملی/حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

اقتصاد و بیمه- مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه […]

اقتصاد و بیمه- مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.

فجر ملی/حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز 21 بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس  اداره کل روابط عمومی حضور می یابد  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور  به صورت تلفنی  گفت و گو خواهد کرد.

علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن 02164140  کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت و گو کنند.