فراخوان عمومی بانک سپه برای طراحی کاراکتر محصولات بانکداری دیجیتال
فراخوان عمومی بانک سپه برای طراحی کاراکتر محصولات بانکداری دیجیتال

اقتصاد و بیمه- بانک سپه طی فراخوان عمومی برای طراحی شخصیت انتزاعی جهت معرفی محصولات حوزه بانکداری دیجیتال (امید بانک) از هنرمندان و فعالان عرصه طراحی و گرافیک دعوت به عمل می آورد. در این فراخوان علاقمندان می توانند آثار و طرح‌های خلاقانه و بدیع خود را در قالب شخصیت ترجیحاً ایرانی، قابلیت اجرا در حالت‌های دو […]

اقتصاد و بیمه- بانک سپه طی فراخوان عمومی برای طراحی شخصیت انتزاعی جهت معرفی محصولات حوزه بانکداری دیجیتال (امید بانک) از هنرمندان و فعالان عرصه طراحی و گرافیک دعوت به عمل می آورد.

در این فراخوان علاقمندان می توانند آثار و طرح‌های خلاقانه و بدیع خود را در قالب شخصیت ترجیحاً ایرانی، قابلیت اجرا در حالت‌های دو بعدی و سه بعدی، ایستاده و در نماهای روبه‌رو، پشت، پنج حالت صورت (خندیدن، گریه کردن، شادی، غم و ساده) ارسال کنند.

در این فراخوان تأکید شده که آثار ارسالی کپی‌برداری از یک ایده یا شخصیت دیگر و بیش از حد انتزاعی یا واقع‌گرایانه نباشد  و با فرمت‌ JPEG  و کیفیت 300DPI  طراحی شود.

نظر به اهمیت معرفی این محصول در حوزه بانکداری دیجیتال (امید بانک) از تمامی افراد حقیقی و حقوقی، هنرمندان و متخصصین سراسر کشور دعوت می‌شود تا تاریخ ششم آبان‌ماه سال جاری آثار خود را با توجه به ویژگی‌های شخصیتی کاراکتر؛ «هوشمند، کاربلد، قابل اعتماد، سریع، برتر، پویا و مناسب گروه سنی زیر 18 سال» برای شرکت در این فراخوان به نشانی ad@ebanksepah.ir  اداره کل روابط عمومی بانک سپه ارسال کنند.