مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد اکسین خوزستان برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

اقتصاد و بیمه- روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد اکسین خوزستان با حضور ۱۰۰ درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آن‌ها، اعضای هیئت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.  به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اقتصاد و بیمه» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین […]

اقتصاد و بیمه- روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد اکسین خوزستان با حضور ۱۰۰ درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آن‌ها، اعضای هیئت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اقتصاد و بیمه» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مجمع عمومی سالیانه شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد صورت‌های مالی و عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و با حضور ۱۰۰ درصدی صاحبان سهام، اعضای هیئت مدیره شرکت، حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.در این جلسه علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه‌های شرکت در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد و موفقیت‌های حاصله را نتیجه همدلی و هم‌افزایی اعضای هیئت مدیره و تمامی کارکنان شرکت دانست.

پس از آن دستور جلسه قرائت شد و مجمع به بحث، بررسی و انجام مذاکرات لازم در رابطه با گزارش مذکور پرداخت. در ادامه حسابرس و بازرس قانونی نیز گزارش خود را در خصوص صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ قرائت کردند و در پایان صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ مورد تایید مجمع قرار گرفت.

گفتی است سهام‌داران شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت، حمایت قاطع خود را در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای شرکت اعلام کردند.