مدیرعامل جدید شرکت مارگارین منصوب شد
مدیرعامل جدید شرکت مارگارین منصوب شد

اقتصاد و بیمه- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مارگارین با حضور مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، اعضاء هیات مدیره شرکت مارگارین و معاونین و مدیران شرکت وبشهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبریاقتصاد و بیمه تغییرات متعدد مدیریتی در شرکت های توسعه صنایع بهشهر و به ویژه شرکت مارگارین که همچنان […]

اقتصاد و بیمه- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مارگارین با حضور مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، اعضاء هیات مدیره شرکت مارگارین و معاونین و مدیران شرکت وبشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبریاقتصاد و بیمه تغییرات متعدد مدیریتی در شرکت های توسعه صنایع بهشهر و به ویژه شرکت مارگارین که همچنان با مشکلات متعددی دست به گریبان است به نقطه تاریکی در  عملکرد این مجموعه بزرگ اقتصادی طی یک دهه اخیر تبدیل شده است. مدیرانی که از خود پرونده های قضایی به جا گذاشته اند و برخی مدیران نیز که با کار و تلاش از خود دستاوردهای ارزشمندی را برای مجموعه به یادگار گذاشته اند.
در همین راستا قبول مسئولیت مدیرعاملی شرکت مارگارین توسط دکتر خشایار قاجار در یکی از بحرانی ترین شرایط شرکت مارگارین در ۱۷ ماه گذشته و تلاش های فراوان وی برای احیای اعتبار و جایگاه شرکت از طریق تلاش های  بی وقفه برای تامین روغن خام، رسیدن به مرز تولیدحداکثری با وجود شرایط دشوار، راه اندازی فروش هیبریدی  و رونق  منابع انسانی و توجّه جدّی به مسایل رفاهی کارکنان، حلّ و فصل بسیاری از پرونده های حقوقی  و بهبود بخشیدن به شرایط مالی و بدهی های بانکی و خروج از سرفصل بانک ها  را می توان یکی از دوران قابل دفاع و رو به رشد در شرکت مارگارین دانست.

موضوعی که بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مارگارین بر آن صحه گذاشت و طی سخنانی گفت: بخشی از مشکلات کارخانه در طی مدیریت آقای قاجار حل شده است و علاوه بر احیا و راه‌اندازی کارخانه، وضعیت تولید محصولات نیز به شرایط مطلوبی رسیده است و هم اکنون در شرکت مارگارین به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم قدم بعدی را محکمتر و با اطمینان بیشتر برداریم.
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود حل مشکل تامین مالی، تامین مواد اولیه و راه‌اندازی خطوط تولید روغن خاص را از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماموریت‌های مدیرعامل جدید بر شمرد و گفت: در دوره جدید باید وارد حوزه واردات شویم و رفع تعهد ارزی شرکت و اخذ مجوز واردات روغن در دستور کار شرکت قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به سابقه درخشان آقای خضوعی در مجموعه وبشهر و دانش و تخصص ایشان، اطمینان داریم که مارگارین تحت مدیریت جدید به دستاوردهای مهمی دست خواهد یافت.

مدیرعامل جدید شرکت مارگارین منصوب شد

مدیر عامل وبشهر با تاکید بر اینکه حل مشکل تامین مالی شرکت مارگارین نیازمند افراد توانمند در حوزه مالی است ادامه داد: مارگارین نیروی انسانی، هیات مدیره و مدیران زبده و همراهی دارد که این مجموعه به مدیریت جدید کمک خواهند کرد.
خضوعی نیز در سخنان خود به برنامه‌های آینده شرکت پرداخت و گفت: تمام تلاش بر این خواهد بود که با بهینه‌سازی فرآیندها و افزایش بهره‌وری، مشکلات موجود رفع  شده و امیدواریم با همراهی وبشهر شرایط این شرکت را بهبود دهیم.

لازم به ذکر است که حمیدرضا خضوعی مدیرعامل و نایب رییس جدید شرکت مارگارین دارای سوابق اجرایی متعددی در مدیریت شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر است که از آن جمله می توان به  مدیر عامل شرکت صنایع بسته بندی ایران در سال های ۹۶ و ۹۷ اشاره کرد.

  • نویسنده : مهدی خلج