یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳ | 22 محرم 1446 Sunday, 28 July , 2024
پ
  • شناسه : 27104
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
  • ارسال توسط :
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی:

هدف نهایی بیمه رازی، ارائه خدمات بر بستر اینترنت/ رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی

هدف نهایی بیمه رازی، ارائه خدمات بر بستر اینترنت/ رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی
هدف نهایی بیمه رازی، ارائه خدمات بر بستر اینترنت/ رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی

اقتصاد و بیمه- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در جلسه گردهمایی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تاکید شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات به‌روز بر بستر اینترنت سخن گفت و تاکید کرد: شرکت بیمه رازی جزء شرکت‌های برتر صنعت در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و عمر شناخته می‌شود. به گزارش اقتصاد و […]

اقتصاد و بیمه- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در جلسه گردهمایی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تاکید شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات به‌روز بر بستر اینترنت سخن گفت و تاکید کرد: شرکت بیمه رازی جزء شرکت‌های برتر صنعت در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و عمر شناخته می‌شود.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته به عنوان یکی از مشتریان بزرگ شرکت بیمه رازی به جمع این خانواده اضافه شد و بالاترین خدمات بیمه‌ای را در سراسر کشور از شرکت بیمه رازی دریافت کرد.

حال با گذشت بیش از یک سال از همکاری راه آهن و بیمه رازی، همکاران و مدیران ارشد شرکت بیمه رازی که به صورت مستقیم با این قرارداد سراسری در ارتباط بودند، در گردهمایی مدیران و نمایندگان بیمه راه آهن و مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه رازی به میزبانی شهر مشهد مقدس حضور پیدا کردند.

در این جلسه وهاب جوادی- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با تشریح خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه رازی طی قرارداد با راه آهن گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت توان و تمرکز خود را معطوف به ارائه خدمات به‌روز بر بستر اینترنت قرار داده است.

او ادامه داد: بیمه رازی در کنار ارائه خدمات به مشتریان خرد، توجه ویژه‌ای به مشتریان بزرگ دارد و در این مسیر شرکت بیمه رازی بر آن است تا با ارائه خدمات خاص و تخصصی در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جزء 5 شرکت برتر صنعت قرار بگیرد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: شرکت بیمه رازی از ابتدای سال 1400 با توجه به پنج چرخش استراتژیک مسیر جدیدی را برای خود ترسیم کرده که در بازارهای هدف به ویژه رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جایگاه قابل توجهی را از آن خود کرده است و دستاوردهای حوزه انرژی و مهندسی تائیدی بر این ادعا است.

برچسب ها

دکتر ولی تیموری:توسعه گردشگری کلید عدالت گستری و کاهش فقر است

اهمیت صنعت گردشگری برای پیشبرد سیاست های اقتصادی دکتر ولی تیموری:توسعه گردشگری کلید عدالت گستری و کاهش فقر است

سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور بود

مدیرعامل پتروشیمی شازند در مجمع سال مالی ۱۴۰۲تاکید کرد: سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور بود

دکتر ولی تیموری:توسعه گردشگری کلید عدالت گستری و کاهش فقر است ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
اهمیت صنعت گردشگری برای پیشبرد سیاست های اقتصادی

دکتر ولی تیموری:توسعه گردشگری کلید عدالت گستری و کاهش فقر است

معاون گردشگری سابق کشور و کاندیدای وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی دولت چهاردهم با انتشار پست و جداول آماری در صفحه خود در اینستاگرام خود از اهمیت صنعت گردشگری برای پیشبرد سیاست های اقتصادی دولت چهاردهم نوشت. دکتر ولی تیموری، معاون و مشاور وزیر گردشگری در دولت های دوازدهم و سیزدهم، از […]

در مجمع «ذوب» چه گذشت؟ ۲۹ تیر ۱۴۰۳

در مجمع «ذوب» چه گذشت؟

در پایان مجمع‌ عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب‌آهن‌اصفهان، با توجه به زیان انباشته سودی تقسیم نشد. به گزارش اقتصاد و بیمه مجمع‌ عمومی عادی سالیانه، شرکت ذوب‌آهن‌اصفهان، با حضور بیش از ۷۴ درصد از سهام‌داران برگزارشد. مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اقدامات مهم «ذوب» در سال گذشته را تشریح کرد و گفت: کاهش خرید […]

سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور بود ۲۹ تیر ۱۴۰۳
مدیرعامل پتروشیمی شازند در مجمع سال مالی ۱۴۰۲تاکید کرد:

سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور بود

اقتصاد و بیمه | مجمع عمومی شرکت پتروشیمی شازند با حضور ۸۱.۵۴ درصدی سهامداران حقوقی و حقیقی صبح امروز در مرکز همایشهای هتل المپیک تهران برگزار شد. علیرضا خلیلی نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند در گزارش خود به مجمع شاراک اظهار داشت: سال مالی ۱۴۰۲سال بحرانی برای صنعت پتروشیمی کشور با توجه به افزایش نرخ خوراک بود. […]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.