هم افزایی درون گروهی شستا با مشارکت تاصیکو و تاپیکو
هم افزایی درون گروهی شستا با مشارکت تاصیکو و تاپیکو

اقتصاد و بیمه- در راستای حمایت از تولید داخلی و هم افزایی درون گروهی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، هلدینگ‌های تاصیکو و تاپیکو تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند. به گزارش اقتصاد و بیمه، با هدف رونق تولید و ایجاد بستر تعامل میان زیر مجموعه‌های شستا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین و شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز […]

اقتصاد و بیمه- در راستای حمایت از تولید داخلی و هم افزایی درون گروهی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، هلدینگ‌های تاصیکو و تاپیکو تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.

به گزارش اقتصاد و بیمه، با هدف رونق تولید و ایجاد بستر تعامل میان زیر مجموعه‌های شستا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین و شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین با موضوع تأمین تسمه نوار نقاله مورد نیاز شرکت زغال سنگ پرورده طبس به منظور عدم وابستگی به تکنولوژی خارجی و جلوگیری از خروج ارز منعقد شد.

نوار نقاله‌ها که برای انتقال زغال سنگ خام از اعماق زمین به سطح و از آنجا به کارخانه زغالشویی به منظور فرآوری و تولید کنسانتره و سپس انتقال محصول به سیلوی انبار استفاده می‌شود، نقش موثری در مراحل تولید این ماده معدنی دارند.

تأمین نیازهای زیرساختی از داخل کشور، نویدبخش کمک به رونق تولید ملی زغال سنگ و اجرای طرح‌های توسعه شرکت زغال سنگ پروده طبس در آینده نزدیک خواهد بود تا ضمن ارتقاء وضعیت اقتصادی و اجتماعی، در راستای نیل به توسعه پایدار منطقه پیشرفت قابل توجهی حاصل شود.