ورود به سودآوری و خروج از ماده141
ورود به سودآوری و خروج از ماده141

گروه اقتصاد و بیمه: بیمه میهن بالاخره سودده شد و توانست با اقدامات کنترلی، مدیریت صحیح پرتفوی و تغییرات شگرف استراتژیک در سال 1401 از زیان‌ دهی خارج شود. به گزارش اقتصاد و بیمه،✅ مهرماه سال گذشته بود که سید هادی شیخ الاسلامی سرپرستی و بعد از آن به عنوان نائب رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل […]

گروه اقتصاد و بیمه: بیمه میهن بالاخره سودده شد و توانست با اقدامات کنترلی، مدیریت صحیح پرتفوی و تغییرات شگرف استراتژیک در سال 1401 از زیان‌ دهی خارج شود.
به گزارش اقتصاد و بیمه،✅ مهرماه سال گذشته بود که سید هادی شیخ الاسلامی سرپرستی و بعد از آن به عنوان نائب رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت بیمه میهن انتخاب شد؛ شرکتی که دارای زیان‌های متوالی بوده و مشمول ماده 141 قانون تجارت بوده است، یعنی زیان انباشته شرکت از نیمی از سرمایه بیشتر بود.

شیخ‌الاسلامی همان زمان وعده داده بود که «خروج از ماده 141 قانون تجارت و افزایش سرمایه» را در اولویت خود قرار دهد و انتشار گزارش مالی سال 1401 نشان می‌دهد که او در عرض شش ماه توانست به وعده اصلی خود جامه عمل بپوشاند.

🔻بیمه میهن در سال 1401 توانست پنج هزار و 735 میلیارد ریال سودآوری داشته باشد و به این ترتیب نه‌ تنها زیان انباشته خود را پوشش دهد، بلکه سود انباشته نیز ثبت کند.

🔘با این کارنامه موفق، مسیر برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای کسب سود عملیاتی و به ثبت رساندن تراز مثبت عملکردی هموار شده است و می‌توان امیدوار بود شرکت بیمه میهن با گسترش بازاریابی B2B، جذب پرتفوی شرکت‌های مهم هم گروه و البته با اجرایی کردن برنامه افزایش سرمایه، موفقیت‌های ایام قدیم خود را احیاء کند.