پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه میهن به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه میهن به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

اقتصاد و بیمه-سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه میهن شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان را در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان رخ داد، تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه میهن، متن پیام به […]

اقتصاد و بیمه-سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه میهن شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان را در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان رخ داد، تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه میهن، متن پیام به این شرح است:پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه میهن به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شد.

این ضایعه اسفبار مایه‌ اندوه فعالان صنعت بیمه و سایر اقشار جامعه که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به کشور آشنایی داشتند، شد.افتخار شهادت در حین خدمت براستی برازنده ایشان و همراهان‌شان بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت بیمه میهن، شهادت رئیس جمهور فقید میهن‌مان را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نمایم.

سید هادی شیخ‌الاسلامی

مدیرعامل  و نائب رئیس هیئت مدیره بیمه میهن

 

 

  • نویسنده : مهدی خلج