چادرملو ؛ نماد توسعه پایدار و زنجیره ارزش
چادرملو ؛ نماد توسعه پایدار و زنجیره ارزش
تقسیم سود ۱۵۹۰ ریالی به ازای هر سهم « کچاد »

مجمع عمومي عادی ساليانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بيش از84 درصد از سهامداران روز شنبه 18تیر ماه سال 1401 در محل سالن تلاش، برگزار شد.

به گزارش اقتصادوبیمه، ، در اين جلسه پس از انتخاب آقاي راعی نماینده شرکت سرمایه گذاری امید، بعنوان رئيس مجمع و ناظرين آقايان شعبانی نماینده شرکت توسعه معادن و فلزات و و خزائی نماینده شرکت سهام عدالت،خانم حسینی نماينده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت، مهندس ناصر تقی زاده بعنوان دبیر مجمع و مدير عامل شركت، گزارشي از عملكرد و برنامه هاي اجرايي شامل عمليات استخراج ، توليد و فروش محصولات و طرح ها و برنامه های سال جاری شرکت به اطلاع حاضران رساند و تصمیمات ذیل اتخاذ و مورد تصويب قرار گرفت.

گفتنی های مجمع کچاد: تقدیر و تشکر مدیر عامل چادرملو از مردم نجیب اردکان، بهاباد و یزد بخاطر حمایت ها و صبوری در مقابل برخی نارسایی ها . تاکید مهندس تقی زاده بر وظیفه دانستن حل مشکلات مناطق حوزه فعالیت شرکت و نگاه انسانی داشتن به نیازهای و کمبودهای مناطق محروم در قالب مسئولیت اجتماعی که بخاطر این مواضع ، بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت و همچنین تقدیر و تکریم خاص از سهامداران عمده و تمامی سهامداران حقیقی که همواره حامی طرح ها و برنامه های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده اند .

گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه