کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی
کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی

اقتصاد و بیمه- این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید. این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی؛ در این […]

اقتصاد و بیمه- این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.

این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی؛ در این آئین که با حضور شرکتها و موسسات مطرح کشور درسالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، پتروشیمی فارابی موفق به اخذ تندیس زرین کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی گردید.