۵۷ درصد پیشرفت خط انتقال آب به اصفهان
۵۷ درصد پیشرفت خط انتقال آب به اصفهان

اقتصاد و بیمه- در جلسه ای در خصوص بررسی طرح های انتقال آب به ریاست معاون اول رئیس جمهور گزارشی از میزان پیشرفت پروژه های انتقال آب دریای عمان و خلیج فارس به شرق و فلات مرکزی ایران ارائه و اعلام شد آب دریا تا اوائل سال آینده به اصفهان می‌رسد. به گزارش خبرگزاری اقتصاد […]

اقتصاد و بیمه- در جلسه ای در خصوص بررسی طرح های انتقال آب به ریاست معاون اول رئیس جمهور گزارشی از میزان پیشرفت پروژه های انتقال آب دریای عمان و خلیج فارس به شرق و فلات مرکزی ایران ارائه و اعلام شد آب دریا تا اوائل سال آینده به اصفهان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد و بیمه از اصفهان، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله آب به عنوان یکی از مؤلفه های قدرت و حاکمیت کشورها در سالهای آینده تأکید کرد: موضوع آب تأثیر اساسی بر معیشت،‌ رفاه و امنیت غذایی مردم دارد و با توجه به دسترسی های ایران به دریا و ساحل در شمال و جنوب کشور و ایجاد یک شبکه انتقال آب سراسری در داخل، بخش بزرگی از مسئله تنش آبی در دولت سیزدهم مرتفع خواهد شد.

در این جلسه که وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت، معاون اجرایی رئیس جمهور،‌ مسئولان دستگاه های مربوطه و مدیران عامل بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور حضور داشتند، معاون اول رئیس جمهور از وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت خواست تا یک طرح جامع برای انتقال آب از دریا در کشور تهیه کنند.