مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادیران صنعت در حال برگزاری است
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادیران صنعت در حال برگزاری است
گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه

به گزارش اقتصادوبیمه، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادیران در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:

شرکت توسعه صادرات مادیران در حال تاسیس است و برای صادرات به خاورمیانه و آسیای شمالی و آفریقا تمرکز کرده و لوازم خانگی بزرگ و کوچک از تولید کنندگان با کیفیت داخلی انجام می شود.

شرکت های زنجیره ای مادیران به ۳۵ فروشگاه رسیده است.

دومین پیشرفت شرکت افزایش عمق در حوزه الکترونیک است. امسال سرمایه گذاری سنگین مادیران برای ساختن کارخانه به پایان می رسد.

موقیعیت مادیران در برجام یا تداوم تحریم ها این است که اگر تحربم ها ادامه پیدا کند می توانیم سهم بازار را در عدم حضور رقبای خارجی افزایش و صادرات را ادامه دهیم. در صورت برجام مادیران، افزایش قابل توجهی در حوزه گردش نقدینگی خواهد داشت.

درحال مذاکره با تولیدکنندگان تلویزیون و لوازم خانگی بین المللی هستیم بنابراین ما اطمینان داریم در صورت وقوع هر دو شرایط مادیران پیشرفت خواهد داشت.

مهمترین مساله سال قبل این بود که نتوانستیم علیرغم افزایش هزینه ها اجازه افزایش قیمت نتوانستیم بگیریم. اگر تنها ۱۵ درصد افزایش قیمت میگرفتیم قطعا ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش مبلغ فروش کسب میکردیم.