عزیزان روابط عمومی بانک صنعت و معدن
همینکه چرخ کارگاهی با لطف بانک بچرخش خود ادامه دهد و باعث شود تا ده ها دست رو به آسمان شکر نعمت کنند، برای این مجموعه حامی اشتغال زایی و ارزش آفرینی در کشور فرخنده ترین برکت است.
از آنجا که درج و نشر خبر از اصول حادث است پس گرانمایه های عزیز در روابط عمومی دیگر شما این آش حادث را شور نفرمائید که در این روزها نه صنعت حال خوبی دارد نه معدن دل خوش ز رنج سوء مدیریت.
شما در بانک حتی اگر پولی هم برای حمایت نیست همیشه بگید پول داریم و دادیم تا حال خوش یا دل خوش بخریم… آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست.
جناب اتابک دوست خوب دیروز، یا علی مددی
مدیر عامل میدان دار و بانگ آشنای هفتاد و هشتاد در گود زورخانه، این گود و میدان و این لنگ و میل و کباده.
بگرد و بگرد تا صلوات و زنگ مرشد
باقی این غزل را ای مطرب ظریف زین سان همی شمار که زین سانم آرزوست
بنمای شمس مَفخَر تبریز رو ز شرق من هدهدم حضور سلیمانم آرزوست
✍️خسرو امیر حسینی
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه