قائممقام بیمه مرکزی پیرامون خبری که طی روزهای اخیر با عنوان «هشدار سازمان بازرسی به شرکتهای بیمه برای پرداخت خسارات معوق» در برخی رسانهها منتشر شد، توضیحاتی را ارایه کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، وی با اشاره به اینکه متاسفانه گزارش بازدید نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور از شعب خسارت شرکت های بیمه مستقر در پایانه بیهقی به صورت ناقص از صدا وسیما پخش شد، تاکید کرد؛ بیمه مرکزی از ابتدا در کنار سازمان بازرسی و همراه تیمهای نظارتی حضور داشته است و هدف این بازدیدها، کمک به اصلاح فرآیندها و بهبود خدمات به بیمهگذاران بوده است.
وی افزود: در این بازدید 98 درصد مردم از خدمات شرکت های بیمه در این پایانه رضایت کامل داشتند که متاسفانه در گزارش صدا و سیما حذف شد.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه