چهارشنبه 3 تیر 1405

توسعه صادرات اکسیر با همکاری رایزنان بازرگانی ایران در ۹ کشور

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، کارخانجات داروسازی اکسیر وابسته به شستا یکی از قطب‌های تولید دارو در ایران، میزبان یک نشست تخصصی با حضور رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران بود.

🔹این رایزنان که نمایندگی تجارت ایران در کشورهای کلیدی منطقه، آسیا و آفریقا را بر عهده دارند، برای بررسی راه‌های تقویت صادرات دارو به بازارهای هدف گرد هم آمدند.

🔹در این جلسه، رایزنان بازرگانی مستقر در کشورهای چین، هند، پاکستان، مالزی، ترکیه، نیجریه، ترکمنستان، عراق و تاجیکستان حضور داشتند.

🔹این نشست تخصصی در راستای سیاست‌های توسعه تجارت خارجی ایران و استفاده حداکثری از پتانسیل تولید داخلی برای افزایش ارز آوری برگزار شد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *