به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، کارخانجات داروسازی اکسیر وابسته به شستا یکی از قطبهای تولید دارو در ایران، میزبان یک نشست تخصصی با حضور رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران بود.
🔹این رایزنان که نمایندگی تجارت ایران در کشورهای کلیدی منطقه، آسیا و آفریقا را بر عهده دارند، برای بررسی راههای تقویت صادرات دارو به بازارهای هدف گرد هم آمدند.
🔹در این جلسه، رایزنان بازرگانی مستقر در کشورهای چین، هند، پاکستان، مالزی، ترکیه، نیجریه، ترکمنستان، عراق و تاجیکستان حضور داشتند.
🔹این نشست تخصصی در راستای سیاستهای توسعه تجارت خارجی ایران و استفاده حداکثری از پتانسیل تولید داخلی برای افزایش ارز آوری برگزار شد.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه