چهارشنبه 3 تیر 1405

عزم جدی بانک ملی ایران و صادرات در مسیر واگذاری بنگاه‌ها

بانک‌های ملی ایران و صادرات ایران در راستای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری‌ ، ۱۷۱ میلیون سهم خودرا از بزرگترین هلدینگ صنعتی کشاورزی کشور روز دوشنبه ۲۴ دی ماه طی دو مرحله در بازار سرمایه عرضه خواهند کرد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای افزایش شفافیت و خروج بانک ها از بنگاه داری بانک‌های ملی و صادرات ، تعداد ۱i  میلیون سهم خود را از سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، یکی از بزرگترین هلدینگ‌های صنعتی – کشاورزی کشور با ظرفیت اسمی ۷۰۰ هزار تن تولید شکر سفید عرضه خواهند کرد.

بر اساس مصوبه هیات وزیران در سال ۱۳۸۱ سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بصورت ۴۰ درصد بانک ملی ایران، ۴۰ درصد بانک صادرات و ۲۰ درصد وزارت جهاد کشاورزی تغییر یافت، این شرکت در حال حاضر دارای ۲۰ شرکت وابسته و فرعی است.

بانک‌های ملی ایران و صادرات ایران در راستای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری‌ و افزایش شفافیت، ۱۷۱میلیون سهم خود از بزرگترین هلدینگ صنعتی-کشاورزی کشور را روز دوشنبه ۲۴ /۱۰/ ۱۴۰۳ طی دو مرحله در بازار سرمایه عرضه خواهند کرد.

گفتنی است مرحله اول عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط و مرحله دوم عرضه به سایر سرمایه‌گذاران خواهد بود.

همچنین بررسی کنید

تأكید مدیرعامل بیمه دانا بر تقویت تعامل با شبكه فروش؛ شبكه فروش، خط مقدم ارتباط بیمه دانا با بیمه‌گذاران است

گردهمایی نمایندگان فروش استان تهران با حضور ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، حسین حسینی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *