وزیر رفاه: سیاست ما در حوزه پتروشیمی های زیر مجموعه، خروج از بنگاه داری و تجمیع آن ها در هلدینگ خلیج فارس است.
به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، این تصمیم، فعالیت ها را تخصصی کرده و زنجیره ارزش را یکپارچه میکند.
با اجرای این سیاست، سود اصلی نصیب استان های بوشهر و خوزستان و همچنین صندوق های بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی خواهد شد.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه