به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، الیاس حضرتی _ رئیس شورای اطلاع رسانی دولت _ در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که به میزبانی شرکت بیمه دی برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: نقش روابط عمومی ها در ترسیم واقعی فضای اقتصادی و اجتماعی کشور غیر قابل انکار است و یکی از مهمترین ماموریت های این مراکز ارتباطی به شمار می رود.
حضرتی به ضرورت هماهنگی بیشتر میان بخش های دولتی و خصوصی تاکید کرد و افزود: برای کشف، درک و بیان حقیقت باید دستاورد های بخشی های گوناگون را از راه روابط عمومی با رسانه ها به اشتراک بگذاریم.
هادی عبداللهی _ مدیر عامل شرکت بیمه دی _ نیز که میزبانی این نشست را بر عهده داشت با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در توسعه بازار بیمه، گفت: شرکت بیمه دی به عنوان نهاد بیمه ای خدمات رسان به خانواده های معظم شهدا و جانبازان بیش از ملاحظات حرفه ای به تکریم این قشر سرافراز می اندیشد. وی بیان کرد: تبیین دستاورد های صنعت بیمه با زبانی گویا و بیانی شفاف از اساسی ترین رسالت های روابط عمومی به حساب می آید.
بر اساس این گزارش، آرام رشیدی _ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت روایتگری نخست در امر اطلاع رسانی، بیان داشت: در دنیای دیجیتال امروز روایتگری یکم یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار است که باید بیش از پیش جدی گرفته شود. وی حضور شرکت های بیمه در نمایشگاه های تخصصی را در گرو احراز صرفه و صلاح شرکت های بیمه دانست و گفت: بهره گیری از ابزار های فرهنگسازانه به رشد شاخص ها و توسعه صنایع گوناگون از جمله صنعت بیمه منتهی خواهد شد.
در ادامه جواد گودرزی _ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی _ با مخاطب قرار دادن رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، بیان داشت: صنعت بیمه یک صنعت مظلوم است و روابط عمومی ها توقع دارند که رسانه های در اختیار دولت، قابلیت ها و دستاورد های این صنعت را به گوش افکار عمومی برسانند.
وی در پایان با بیان شرایط حضور در نمایشگاه های پیش رو از تعهد سپاری مجریان نمایشگاه در خصوص رفع نواقص موجود خبر داد. گفتنی است در این نشست، مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز دیدگاه های خود را درباره کیفیت شرکت در نمایشگاه صنعت مالی بیان کردند.