چهارشنبه 3 تیر 1405

معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه رساله‌ های برتر مهندسی برق و فناوری اطلاعات

سومین دوره جایزه «رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همزمان با آغاز سی‌‌ و سومین کنفرانس بین‌ المللی مهندسی برق (ICEE 2025) روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این دوره، نزدیک به ۶۰ رساله دکتری از دانشگاه‌ های معتبر کشور ارسال شده بود که در پایان «نگار ضابطیان، سعید جمشیدیها و ابوالفضل آذری» به ترتیب به‌عنوان نفرات یکم تا سوم برگزیده شدند و جوایز نقدی «۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون تومانی» به آنان اعطا شد.

این جایزه که از سال ۱۴۰۱ توسط همراه اول پایه‌ گذاری شده، با هدف شناسایی و حمایت از پایان‌ نامه‌ های کاربردی و نوآورانه در صنعت ارتباطات ارائه می‌ شود و بخشی از برنامه‌ های تحقیقاتی و مسوولیت اجتماعی این اپراتور به‌ شمار می‌ رود.

همچنین بررسی کنید

خداحافظی محمد شریعتمداری با هلدینگ خلیج

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، محمد شریعتمداری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بر اساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *