چهارشنبه 3 تیر 1405

بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز انتقال خون بندرماهشهر/ هدیه ماندگار پتروشیمی شهید تندگویان به مردم منطقه و ارتقای خدمات سلامت

پایگاه خبری اقتصاد و بیمه: صبح روز پنجشنبه ششم شهریورماه و با آغاز هفته دولت، ساختمان جدید مرکز انتقال خون بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید. این ساختمان با حمایت مالی پتروشیمی شهید تندگویان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تلاش‌های مستمر شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ساخته شد.

در این مراسم که نمادی از فرهنگ‌سازی اهدای خون و نقش حیاتی هر واحد خون در نجات جان بیماران بوده، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه منطقه ماهشهر، فرماندار منطقه ماهشهر، مدیرکل انتقال خون استان خوزستان و جمعی از مدیران و مسئولین منطقه حضور داشتند. همچنین، علیرضا لسان معاون رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان به نمایندگی از مدیرعامل و تمامی همکاران این مجتمع در این افتتاحیه حضور داشته است.
شایان ذکر است؛ مرکز انتقال خون بندرماهشهر در ۱۸۷۱ متر مربع با زیربنای ۱۴۸۵ متر و در دو طبقه، طی ۱۹ ماه و با هزینه ۳۸ میلیارد تومان ساخته شده است. با افتتاح این مرکز، هدیه‌ای ماندگار از صنعت به مردم نجیب و شریف منطقه داده شده و نقش کلیدی در ارتقای خدمات سلامت و کاهش تردد بیماران به مرکز استان ایفا خواهد کرد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *