چهارشنبه 3 تیر 1405

واحد اکسی کلریناسیون پتروشیمی آبادان وارد مدار تولید شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، پس از راه‌اندازی موفق واحد مونومر وینیل کلراید (VCM – واحد ۶۰۰) پتروشیمی آبادان و پس از انجام بررسی‌های دقیق فنی و عملیات تعمیراتی، واحد اکسی‌کلریناسیون (۱۰۰۰) نیز با تکیه بر توان، تخصص و همت مهندسان و نیروهای داخلی، در تاریخ ۶ آبان‌ماه سال جاری با رعایت کامل الزامات ایمنی وارد مدار تولید شد.

🔹راه‌اندازی این واحد گامی مؤثر در مسیر تأمین پایدار خوراک EDC مورد نیاز تولید VCM به شمار می‌رود و نقش مهمی در افزایش بهره‌وری، پایداری تولید و تکمیل زنجیره فرآیندی VCM ایفا می‌کند.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *