چهارشنبه 3 تیر 1405

با حضور مقامات کشوری؛ همایش گرامیداشت روز ملی «صنعت مس» ۲۲ آذر برگزار می‌شود

همایش گرامیداشت روز ملی «صنعت مس» همزمان با بیست و دوم آذرماه با حضور مقامات کشوری، پژوهشگران و فعالان بخش صنعت و معدن کشور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از پایگاه خبری مس‌پرس، نخستین همایش گرامیداشت روز ملی «صنعت مس» به همت شرکت ملی صنایع مس ایران از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه در محل سالن علامه امینی ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این همایش که همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود، مقامات کشوری، پژوهشگران، اساتید دانشگاه و فعالان بخش صنعت و معدن کشور حضور خواهند داشت.

گفتنی است، شهریورماه سال جاری، شورای فرهنگ عمومی کشور با درخواست خانه معدن ایران برای تعیین ۲۲ آذر به عنوان روز «صنعت مس» در تقویم ملی موافقت کرد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *