چهارشنبه 3 تیر 1405

طی احکامی جداگانه از سوی وزیر اقتصاد؛ دو عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شدند

اقتصاد و بیمه- طی احکامی جداگانه‌ای از سوی دکتر عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، حمید یاری و زینب ریاضت به‌عنوان عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شدند.

به گزارش اقتصاد و بیمه، در این احکام جداگانه خطاب به یاری و ریاضت آمده است:

نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی در بازار سرمایه کشور و در اجرای مفاد بند (10) ماده (4) و مواد (6) و (11) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذرماه 1384 و با عنایت به مصوبه مورخ 1403/09/27 شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار، به‌موجب این حکم به سمت «عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواستارم.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *