پنج‌شنبه 4 تیر 1405

برگزاری جلسه استاندار هرمزگان با رئیس هیات عامل ایمیدرو

محمد آقاجانلو رئیس هیات عامل ایمیدرو و محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان شامگاه شنبه نشستی درباره طرح های معدنی و صنایع معدنی استان و به ویژه در بندرعباس، در محل استانداری برگزار کردند.

به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، محمد آقاجانلو طی این جلسه گزارشی از اقدامات و سرمایه گذاری های انجام شده با راهبری ایمیدرو و نیز اثر اشتغال این طرح ها در استان، به ویژه شهر بندرعباس ارایه کرد.

برنامه های توسعه ای و‌ تقویت زیرساخت ها در منطقه ویژه خلیج فارس به همراه طرح جمع آوری پساب شهر بندرعباس و انتقال آن برای تامین پایدار آب صنایع غرب این شهر، از جمله اقدامات و برنامه های تحت راهبری ایمیدرو است که از سوی معاون وزیر سمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو ارایه شد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *