مدیر عامل بیمه دی درگذشت حاج همت هادی زاده؛ دبیر انجمن شمالی های مقیم تهران را تسلیت گفت.
انا لله و انا الیه راجعون
با قلبی غمبار و اندوهی سنگین درگذشت جانکاه حاج همت هادی زاده دبیر انجمن شمالی های مقیم تهران؛ مردی بزرگ، خادم آستان اهل بیت (ع)، انسانی دلسوز، فداکار و مردمی را تسلیت عرض می نمایم.
حاج همت با تلاش بی وقفه، صداقت، اخلاص و دلسوزی خود، همواره منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی و به ویژه برای مردم گرامی ،گرانقدر و شریف استانهای شمالی به ویژه دیار علویان بود و در عرصه خدمت به دوستداران اهل بیت(ع) نیز فردی شاخص، عاشق و دلسوخته به شمار می آمد.
این مرد بزرگ در سال 1377 هیات محبان حضرت الزهرا ( س ) قضات استان تهران را پایه گذاری کرده تا خادمان اهل بیت عصمت و طهارت را در دستگاه قضا گرد هم آورد.
ایشان همچنین انجمن شمالی های مقیم تهران را بنیان گذاشت و منشا همدلی و هم افزایی شمالیهای مقیم تهران شد.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده گرامی ایشان، دوستان و دوستداران ایشان، اعضای شورای هماهنگی تشکل های مازندرانی های مقیم تهران و همه افرادی که از وجود شان بهرهمند شده اند، تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
هادی عبداللهی
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه